Váš košík je prázdný

SERVISNÍ PODMÍNKY

Aktualizované, platné od 1. 1. 2022

obchodní společnosti
MASO-PROFIT s.r.o.
se sídlem Praha 9, Hrdlořezská 197/6, PSČ 19000,
IČ: 406 12 848
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 2605

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Vymezení pojmů

Servisní podmínky jsou částí všeobecných podmínek, vymezují základní podmínky, pravidla
a povinnosti mezi zhotovitelem a objednavatelem při poskytování servisních služeb a při reklamaci
servisního zásahu.

Dodavatel/prodávající/zhotovitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své
obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných
podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující/zákazník/objednavatel/spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci
své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, nebo sama spotřebovává zboží a služby.

Ceník servisních prací je rozdělen do tří základních sazeb na základě potřebné odbornosti, např.
proškolení či složení speciální zkoušky (jako je certifikace, plynařské zkoušky, svářečské zkoušky,
proškolení na chladírenská zařízení). Bližší specifikace v ceníku servisních prací (bod. č. 7).

Diagnostika závady je odborné stanovení závady na zařízení převzatém do opravy

Smlouva o dílo se rozumí zákazníkem řádně vyplněný formulář Objednávka servisu, který zhotovitel
potvrdil nebo elektronicky odeslal.

• Od tohoto momentu mezi objednavatelem a zhotovitelem vznikají vzájemná práva a povinnosti.

2. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1. Všeobecné podmínky je dokument vymezující základní podmínky, pravidla a povinnosti mezi
dodavatelem, kterým je společnost MASO-PROFIT s.r.o., IČ 40612848, se sídlem Hrdlořezská 197/6,
190 00 Praha 9 a zákazníkem, při prodeji zboží, poskytování servisních služeb a reklamace zboží
a služeb dodaných zhotovitelem. Všeobecná ustanovení respektují platné zákony České republiky,
zejména pak Občanský zákoník a Zákon na ochranu spotřebitele.

2. Všeobecná ustanovení v této podobě jsou platná pro všechny obchodní případy, pokud nejsou
smluvně ujednána jiná ustanovení. Potom jsou nové smluvní podmínky nadřazeny tomuto řádu. Nové
ujednání nabývá platnost pouze v případě, že je doložitelné v písemné formě a je stvrzeno podpisy
osob oprávněných za zhotovitele a objednatele jednat.

3. Zákazník má právo vyžádat si zdarma 1 výtisk Servisních podmínek, platných ke dni uzavření smlouvy.

3. OBCHODNÍ PODMÍNKY

Objednávka servisního zásahu a uzavření smlouvy o opravě či úpravě věci

1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím elektronické pošty, písemně, telefonicky či ústně jsou
závazné. Uzavřením smlouvy o dílo objednatel stvrzuje, že se seznámil s těmito Servisními
podmínkami a že s nimi souhlasí.
2. Konečná cena za služby je vždy závislá na technické náročnosti provedených prací, cenách použitého
materiálu, nákladech za přepravu a dalších faktorech, které mohou tuto cenu ovlivnit.
3. Zákazník si může předem vyžádat diagnostiku závady, na jejímž základě bude stanovena předběžná
cena opravy. Objednávka opravy je považována za závaznou až po písemném odsouhlasení její ceny.
Do tohoto okamžiku může zhotovitel požadovat pouze proplacení nákladů na diagnostiku závady dle
platného ceníku servisních prací.
4. Objednávky servisního zásahu jsou výhradně přijímány přes obdržený elektronický webový formulář,
který je dostupný na stránkách https://masoprofit.cz/servis .

4. Cena za zakázku

1. Zákazník má právo vyžádat si diagnostiku závady u zařízení doručených do servisního střediska.
Diagnostika závady se účtuje sazbou dle platného ceníku. V případě navýšení nákladů na opravu o více
než 10 % si musí servisní technik vyžádat odsouhlasení ceny zákazníkem.

2. Oprava nezapočne dříve, než dojde k vzájemnému odsouhlasení předpokládané ceny opravy.

3. Pokud zákazník odmítne opravu z důvodu navýšení ceny opravy, zařízení bude uvedeno do původního
stavu před opravou a zákazníkovi bude účtována vykonaná práce servisního technika na daném
zařízení.

4. V některých případech není z technických důvodů možné po vstupní analýze a pokusu o opravu
zařízení vrátit do původního stavu a zákazník podstupuje toto riziko bez náhrady.

5. Odmítne-li zákazník zaplatit cenu účtovanou ve sjednaném cenovém limitu, lze toto jednání
považovat za porušení smlouvy o dílo. Zařízení předané k opravě bude objednateli vydáno až po
vyřešení případu, nebo může být v právně odůvodněných případech použito pro úhradu vzniklých
nákladů.

6. V ostatních případech je cena za zakázku stanovena na základě platného ceníku servisních prací
a aktuální prodejní ceny spotřebovaného materiálu. Zákazník stvrzuje svým podpisem na Smlouvě
kalkulovanou cenu opravy, která bude fakturována dle předem dohodnutých podmínek.

7. Zákazník si může objednat přednostní opravu EXPRES 48 s nástupem technika na servisní opravu
do 48 hodin od obdržení objednávky. Zákazníkovi bude naúčtován k vybrané hodinové sazbě technika
ještě jednorázový poplatek za službu přednostní opravy EXPRES 48, který se řídí cenou aktuálně
uvedenou v servisním ceníku. Objednávku je nutné provést elektronicky vyplněním
formuláře na webových stránkách.

5. Platební podmínky

1. Možnosti platby:
• Platba v hotovosti při osobním převzetí zařízení
• Platba dobírkou v případě zasílání zařízení přepravní společností
• Platba předem, převodem na účet zhotovitele č. účtu: 1009031/0100. Po přijetí platby bude
zařízení expedováno.
• Platba bankovním převodem (týká se pouze smluvních zákazníků při opakovaných zakázkách).
Lhůta splatnosti faktur je 30 dnů.

2. Dodavatel má povinnost vyzvat zákazníka k vyzvednutí zařízení z opravy.
V případě, že si vyzvaný zákazník dané zařízení nevyzvedne do 7 dnů od písemné výzvy, bude
mu účtován poplatek ve výši 100 Kč bez DPH za každý započatý následující pracovní den. V případě,
že si zákazník nevyzvedne zařízení dané do opravy do půl roku ode dne skončení zákonné 30-ti denní
lhůty na opravu, zboží propadá dodavateli a zákazník nemá právo na jakoukoliv náhradu. Zhotovitel
si tímto vyhrazuje právo takto nevyzvednutou věc prodat či jinak využít za účelem kompenzace
zákazníkem neuhrazených nákladů, vynaložených v souvislosti s opravou zařízení.

6. Záruka

Záruční lhůty obecně
1. záruka za jakost

Dodavatel musí se zákazníkem odsouhlasit:
• že převzal kvalitativně i kvantitativně bezvadné zboží
• že zboží má jakost, kvalitu a vlastnosti smluvené nebo všeobecně očekávané
• že ke zboží byl dodán návod k instalaci a užívání
• že montáž zařízení byla provedena proškoleným servisním technikem dodavatele nebo prodejce

V tomto případě poskytuje dodavatel:
• Na nová zařízení záruku 12 měsíců od data prodeje, na repasovaná zařízení 6 měsíců, na náhradní
díly a opravy 3 měsíce, na pracovní obuv 6 měsíců, pokud není dodavatelem stanoveno jinak.
V ostatních případech se postupuje dle platného Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.
• Záruka poskytovaná zákazníkovi se vztahuje pouze na náhradní díly a vady materiálu zjištěné
během záruční doby zařízení, pokud tato zařízení byla instalována pověřenou servisní firmou
a obsluhována dle návodu k obsluze.
• Záruka se nevztahuje na součásti běžného opotřebení (těsnící prvky, filtry, skla, žárovky, zářivky,
led diody, provozní náplně apod.) a na škody způsobené špatnou obsluhou (při výměně těchto dílů
hradí uživatel cenu materiálu).

2. odpovědnost za vady
které má zboží v okamžiku prodeje, tzv. skryté vady
• Záruční lhůta se řídí Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. a je stanovena na 24 měsíců od data
prodeje zákazníkovi.
• V případě, že se na zboží objeví vada do 6 měsíců od data prodeje bere se to jako kdyby výrobek
měl tuto vadu již v době prodeje.

Záruka v rámci servisního úkonu (smlouvy o dílo)
1. Zhotovitel ručí jen za opravené vady, které jsou předmětem opravy. Neručí za jakékoli jiné vady
a poškození, které existovaly před přijetím zakázky (např. praskliny, poruchy funkčnosti zařízení, které
nejsou předmětem dohodnutého servisního zásahu apod.), za závady vzniklé opotřebením během
nutných vstupních a výstupních testů, za závady, k nimž dochází samovolně během provozu
bez vnějších příčin.

2. Zhotovitel ručí za funkčnost zařízení po servisním zásahu v rozsahu sjednaném v objednávce
zakázky, nebo v rozsahu odpovídajícím běžným výstupním testům zařízení prováděným dle vnitřních
směrnic zhotovitele. Všechny závady nevyhovující těmto kritériím v případě pozdější reklamace
budou považovány za mimozáruční.

3. Nepodaří-li se zhotoviteli provést objednaný servisní zásah/opravu z důvodů technických nebo
finančních, nebo odstoupí-li zákazník od opravy, bude zařízení uvedeno do původního stavu jen je-li
to technicky možné a zaplatí-li zákazník náklady na práci s tímto spojené.

Reklamační omezení
Požadavky na záruční opravy nebudou uznány jako oprávněné zvláště v těchto případech:
• Je-li porušena pečetní plomba
• Neprojeví-li se reklamovaná závada během vstupních testů a nebude-li ani zákazník schopen závadu
viditelně před zhotovitelem demonstrovat.
• Je-li příčinou závady nedodržení uváděných v návodu k obsluze nebo pokynů nebo pokynů,
které zhotovitel uvedl v protokolu o provedené servisním zásahu.
• Je-li příčinou závady znečištění zařízení nebo zanedbání periodické údržby.
• Bylo-li zařízení použito ve spojení s takovým přídavným zařízením, spotřebním materiálem,
příslušenstvím nebo takovým způsobem, který je v rozporu s pokyny jeho výrobce.
• Nesouvisí-li příčina reklamované závady přímo s prací provedenou na zařízení v rámci reklamovaného
servisního zásahu.

Nebude-li reklamace z výše uvedených důvodů uznána jako oprávněná, budou zákazníkovi naúčtovány
náklady vzniklé s nutným otestováním dle platného ceníku servisních prací.

7. CENÍK SEVISNÍCH PRACÍ

Sazba č.1
Vybrané značky/
typ zařízení

Hodina práce
servisního technika

Pondělí - Pátek

7:00 - 17:00

890 Kč/hod.

Sazba č.2
Vybrané značky/
typ zařízení

Hodina práce
servisního technika

Pondělí - Pátek

7:00 - 17:00

990 Kč/hod.

Sazba č.3
Vybrané značky/
typ zařízení

Hodina práce
servisního technika

Pondělí - Pátek

7:00 - 17:00

1 190 Kč/hod.

Sazba č.4
Ostatní značky/
typ zařízení

Hodina práce
servisního technika

Pondělí - Pátek

7:00 - 17:00

1 490 Kč/hod.

Diagnostika závady sazba
č. 1, 2, 3

Hodina práce
servisního technika

Pondělí - Pátek

7:00 - 17:00

690 Kč/hod.

Diagnostika závady sazba č. 4

Hodina práce
servisního technika

Pondělí - Pátek

7:00 - 17:00

1 490 Kč/hod.

EXPRES 48

Příplatek za nástup na opravu do 48 hodin

Pondělí - Pátek

7:00 - 17:00

3 000 Kč/oprava

Jízdné

Servisní vozidlo

19 Kč/km

Servisní vozidlo skříňové nákladní

25 Kč/km

Nákladní vozidlo nad 3,5 t

35 Kč/km

Soboty, neděle
a svátky

Hodina práce
servisního technika

Pondělí - Pátek

17:00 - 7:00

+ 50 % k základní sazbě

Hodina práce
servisního technika

Sobota

7:00 - 17:00

+ 50 % k základní sazbě

Hodina práce
servisního technika

Neděle a svátky

7:00 - 17:00

+ 100 % k základní sazbě

Pokud není smluvně dohodnuto jinak. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen.

Sazba č.1
KROMO, SILANOS, HENKELMAN, ASCOBLOC, BONNER, BRAHER, ANIMO, BRITA, CARIMALI, BERTO´S,
CB, REMIDA, DEBAG, EFA, ALBA HOŘOVICE, FEUMA, FREUND, ETOL, GAM, MEDOC, CAPIC, SCHOLL,
LA MINERVA, TALSA, ALEXANDER SOLIA, KT, MADO, MAINCA, MEC, ROCAM, MIJAR, POTIS, MODULINE,
NIEROS, NILMA, PIZZA GROUP, SPAR, SAMSUNG, PRISMAFOOD, STERILSYSTEMS, VARES, TAMAI,
MHS, RUBINETTERIE DEL FRIULI, SUHNER, WARING COMMERCIAL, B.PRO.

Sazba č.2
Chlazení a plynová zařízení: ENOFRIGO, UNIFRIGOR, CASTA, ASBER, RAPA, NORMANN, HEEGEN, NTF,
OSCARTIELLE, CRIOCABIN, SAVE COMMERCIAL, ART SERF, COLDLINE, CAB, BRÖKELMAN, PRIMAX,
LACKNER.

Sazba č.3
SEYDELMANN, RATIONAL, VAKONA, GRAEF automat, BASTRA, MAUTING, HAAS, REX, SCANDIVAC,
VEMAG, GÜNTHER, TREIF, KOLBE, LANICO, RETIGO, MAJA.

Sazba č. 4
NORDLINE, TEFCOLD, SCOTSMAN, SARO, WINTERHALTER, MKN, FLEXICHEF, RM, REDFOX, UNOX,
ELECTROLUX, FAGOR, EXPONDO, BARTCHER, KLARSTEIN, S.A.M.. V této sazbě jsou zařízení
dodavatelů, která naše společnost nenabízí a nemá přímou servisní podporu výrobce.
Při objednání opravy zákazníkem bude na zařízení provedena Diagnostika ostatní značky. Úkon je
účtován a není závislý na výsledku, zda zařízení bude opraveno. Cena je účtována dle platné ceny
uvedené v ceníku servisních prací. Následně obdrží zákazník cenovou nabídku na opravu, dle které se
rozhodne, zda zařízení opravit. Svůj souhlas s opravou potvrdí písemně.

8. PŘEDÁNÍ zaŘÍZENÍ – dodacÍ podmínky

• Zákazník předá (vyzvedne) zařízení do (z) opravy osobně. Provozovna: Hrdlořezská 197/6,
190 00 Praha 9
• Zákazník pošle zařízení na své náklady poštou nebo přepravní společností na adresu
MASO-PROFIT s.r.o., Hrdlořezská 197/6, Praha 9
• Do opravy bude převzato pouze zařízení v čistém a nerozebraném stavu. U znečištěných zařízení bude
naúčtováno mytí v hodinové sazbě servisního technika. Skutečný stav zařízení před převzetím
do opravy bude zdokumentován.
• Doporučujeme zásilku připojistit na hodnotu zboží
• Zákazníci v ČR mají možnost využít nabídky svozu zařízení k opravě do firmy MASO-PROFIT s.r.o..
Svoz zásilky je MASO-PROFIT s.r.o. schopen zajistit na vyžádání, cena je taktéž na vyžádání. Přepravu
zařízení do servisního centra neprovádí fyzicky zhotovitel, ale přepravní společnost TOPTRANS nebo
jiná přepravní společnost. Společnost MASO-PROFIT s.r.o. nenese odpovědnost za škodu vzniklou
na přepravované zásilce během přepravy. Zákazník je povinen dodržet přepravní podmínky přepravní
služby, zvláště co se týká hmotnosti a způsobu balení zásilek.
• Opravené zařízení po dohodě zašle zhotovitel na zákazníkem udanou adresu za cenu přepravy dle
platného ceníku přepravní společnosti (na vyžádání u zhotovitele). Společnost MASO-PROFIT s.r.o.
nenese odpovědnost za škody vzniklé při přepravě.
• Zákazník je povinen zásilku při převzetí důkladně prohlédnout z hlediska neporušenosti či poškození
obalu. Při jakémkoli poškození sepište s kurýrem písemný zápis o poškození zásilky a zásilku
nepřebírejte. Poškození neprodleně oznamte zhotoviteli opravy.

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Tyto Servisní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách Dodavatele, v den uzavření
smlouvy.

2. Potvrzením objednávky zákazník přijímá veškerá ustanovení těchto Servisních podmínek ve znění
platném v den potvrzení objednávky a též platnou, aktuální cenu objednaného zboží a služeb.

Tyto podmínky vstupují v platnost dne 15. 9. 2022.