Váš košík je prázdný
cover-foto-servis-skoleni-u-stejskalu-1920x400px.jpg
Blog

Školili jsme v Řeznictví Stejskal

, 2 minuty čtení

Na 150 vlastních uzenin nabízí rodinné řeznictví Stejskal v Chotěboři. Jejich zázemí jsme modernizovali narážkou Rex RVF 330 nářezovým strojem Graef. A jak probíhalo školení s novými přístroji?

Protože s řeznictvím Stejskal spolupracujeme již přes 20 let, jednalo se v pořadí o třetí vakuovou narážku a čtvrtý nářezový stroj, který jsme ke Stejskalům dovávali. Vakuová narážka Rex RVF 330 s dotykovým ovládáním může mít ve výbavě násypku 100 nebo 160 l a dosahuje vynikající přesnosti dávkování ±0,1 g.

Dotykové ovládání narážky touch screen vyhovuje rychlé a snadné obsluze. Další výhodou je přesná kontrola nastavení během provozu. Rex RVF 330 se dobře přizpůsobuje změnám a celé škále požadavků, včetně pohotového přenastavení a kapacity pro uložení až 200 programů.

Automatický nářezový stroj Graef představuje již prověřenou špičku, a tak se s ním nejen u Stejskalů krájí jako po másle!

Cílem projektu Řeznictví Stejskal a firmy MASO-PROFIT byla hlavně modernizace, která má vyhovět rostoucí poptávce zákazníků, a přitom umožnit stejné špičkové kvality vlastních produktů jako dosud. K prodejně Stejskalů přiléhá bourárna i masná výroba s počtem 23 zaměstnanců. Dlouholetá spokojenost s firmou MASO-PROFIT pak Stejskalovi vedla k volbě další spolupráce.

„Řeznictví Stejskal potřebovalo především kvalitní modernizaci k rozšíření své dosavadní produkce, aby mohli držet laťku vysoké kvality produktů a odpovědět na zvýšenou poptávku“, uvedl obchodní zástupce J. Jenšovský, který se na projektu podílel.

Školení v Řeznictví Stejskal proběhlo na jedničku a personál si nová zařízení rychle oblíbil. Jejich spokojenosti i uznání si moc si vážíme!

Pokud také zvažujete modernizaci technologického vybavení či hledáte technologickou podporu pro zvýšení efektivity výroby, obraťte se na nás. Rádi vám naši pomoc nabídneme.

BLOG

cover-1.jpg
 

Recept na úspěšný foodtruck? „Vaříme, na co máme chuť,“ říká Būcheck

, 3 minuty čtení

Původně bylo v plánu bistro. Kvůli nedostatku financí z toho nakonec vyšel food truck. Díky nezměrnému nadšení a tvrdé práci se z něj zanedlouho stal pravděpodobně nejznámější a nejvyhlášenější food truck v Česku. Seznamte se Būcheckem – brněnským fenoménem se slovenskými vlastníky.

Jeden obrázek řekne víc než tisíc slov.

Značku Bucheck tvoří Peter spolu se svou ženou Zuzanou. Jejich nabídku netvoří jen kvalitní hovězí a vepřové maso, ale také sladké koláče. Ani jeden z nich není původně z oboru, tím se ale odradit nenechali.

Slovenské duo tak muselo začínat skutečně od nuly. “Začiatky boli ťažké. Nie sme z oboru, takže sme všetky skúsenosti získavali za pochodu. Nemali sme zamestnancov ani žiadny pracovný plán,“ říká Zuzana.

Počáteční nesnáze se ale podařilo rychle zvládnout, a to i díky dobře nastavené filozofii podnikání. Najdôležitejšie sú pre nás určite suroviny. Väčšina našich receptov vzniká tak, že sa dostaneme ku krásnej, kvalitnej surovine a chceme ju u nás spracovať. Preto si aj čo sa dodávateľov týka, dôsledne vyberáme,“ vysvětluje slovenský pár svůj přístup.

Suroviny pro Būcheck nejsou jen základním stavebním kamenem pokrmů, ale také inspirací. Další zdroj inspirace je až mile jednoduchý – jsou to vlastní chuťové preference. „Často varíme to, na čo máme sami chuť. Inšpiráciou sú potraviny počas roka, to ako sa menia ročnými obdobiami, cestovanie, ale kľudne aj staré recepty našich prarodičov,“ říkají mladí majitelé.

Maso a sladké – dokonalá kombinace.

Zákazníci jako kamarádi

Kudy vede nejrychlejší a nejpřímější cesta ke kvalitní propagaci foodtrucku? „Jediným spôsobom akým náš biznis propagujeme je cez sociálne siete. Od začiatku sme si na nich dávali veľmi záležať, venovali sa im a trávime na nich naozaj veľa času,“ prozrazuje Zuzana svůj recept na kvalitní marketing.

Další velkou devizou podniku je silná orientace na prozákaznický přístup. „Z mnohých našich zákazníkov sa stali naši kamaráti. Snažíme sa, aby u nás bol každý spokojný. A ak nie je, alebo sa niečo pokazí, ihneď reagujeme a máme snahu túto chybu napraviť,“ doplňuje.

Būcheck ale nezůstává jen u vaření a pečení. Nově totiž nabízejí originální směs koření se kterou dvojice připravuje zákaznicky oblíbenou pochutinu – pulled pork. Obal výrobku jistě ocení každý znalec.

A co plány do budoucna? Do těch trochu hází vidle Covid, nicméně chuť po dalším rozvoji Peterovi se Zuzanou určitě nechybí a další rozrůstání svého podnikání v žádném případě nevylučují. Nezbývá, než se těšit.

Směs koření na pulled pork.

BLOG

Načítám ...