Projekce řeznictví Baxant: I design dělá prodejnu
Řeznická prodejna na náměstí v Benátkách nad Jizerou se během jednoho měsíce proměnila k nepoznání. Podnik, který je vyhlášeným masným centrem celého města, už Benátčany neláká jenom prvotřídní nabídkou masa, ale i moderně řešeným prostorem a svěžím designem.
„Podle mě je velice důležité, jak řeznictví vypadá. Chci, aby se v něm zákazníci cítili dobře,“ říká zakladatel Jan Baxant, který s MASO-PROFITem na různých projektech spolupracuje už od roku 2001.
„Zákazník nás oslovil na základě dřívější dlouhodobé spolupráce. Tahle konkrétní akce zabrala dohromady jeden měsíc,“ říká manažer MASO-PROFITU Pavel Tomandl, který měl projekt na starosti.
„Šlo o remodeling už existujícího prodejny. Při té příležitosti se dělaly stavební úpravy, které zvlášť řešila externí stavební firma,“ pokračuje Pavel.
V objektu bylo například potřeba vybourat nízké zídky v průčelí. Samotný vnitřní prostor se pak pyšní originálním designem za použití pro řeznictví nezvyklých barev. Kombinace zelené a červené podniku propůjčuje neotřelý a přitom příjemný vzhled.
„Měl jsem svoji představu, kterou jsem dopředu nastínil, a kterou jsme společně konzultovali. Na to navazoval projekt a realizace. Spolupráce byla velmi korektní a profesionální,“ doplňuje pan Baxant.
Vzhled jakéhokoliv obchodu hraje v nákupním procesu důležitou roli, jinak tomu není ani u řeznictví. „Jak prostor vypadá a jak příjemně se v něm zákazník cítí přímo ovlivňuje tržby. Je super, když si to majitel uvědomuje a myslí na to,“ říká Tomandl.
Kromě remodelingu stávající prodejny se v benátském řeznictví ještě připravovala studie a dokumentace pro rozšíření tepelně opracované masné výroby, na které MASO-PROFIT spolupracoval s firmou Zeta Benátky.
Tajemství řeznického úspěchu
„Řeznictví jsem chtěl mít vždycky. Že je tu volné místo jsem se dozvěděl v roce 2013 a hned jsem to vzal. Snažím se to dělat tak, abych měl kvalitní personál, co rád obsluhuje. Samozřejmě je taky důležité mít čerstvé zboží a dobře vypadající prodejnu,“ vysvětluje Jan Baxant, který nabízí široký sortiment vepřového, hovězího a drůbežího masa z českých chovů.
„Já nenávidím fronty, proto tu máme tři váhy a u pultu jsou vždycky čtyři prodavačky. Myslím, že příjemná obsluha, hezký prostor a čerstvé zboží zaručuje úspěch. Samozřejmě je taky potřeba být dobře umístěný v rámci města a mít zařízené parkování,“ doplňuje na závěr.
Co jsme dodávali
Na prodejně jsou chladicí pulty Criocabin EPOQUE, které mají vysoko umístěnou ložnou plochu na zboží a nízké sklo. Devítimetrová linie se skládá z chlazených rovných a jednoho rohového modulu a uzavírá ji vyhřívaný modul pro výdej sortimentu teplého bufetu s baličkou jídel s sebou.
Zápultí jsme přizpůsobili pro doplňkový prodej nápojů . Chlazené přístěnné vitríny jsou výborné na prezentaci sortimentu ve visu, jako jsou například větší kusy čerstvého a uzeného masa, salámy nebo šunky.
V sekci pro krájený sortiment jsou dva nářezové stroje Graef EURO 3000 profi a plně automatický Graef VA 802 na krájený sortiment.
V zázemí je špičkový konvektomat Rational SCC s originálním příslušenstvím Vario-smoker pro uzení přímo v prodejně, které skvěle navodí atmosféru. Dále jsme dodali nerezové regály, profi myčku nádobí Silanos a vakuovou baličku Henkelman.
Výbavu jsme doplnili sortimentem tácků, misek a stojánků na uzeniny. Zákazníkovi také připravujeme cenovky do pultů s logem firmy.
Zaujali jsme vás? Tady jsou naše služby v kostce
- Návrh stavy, 3D modelace, vizualizace
- Návrh prodejních prostor a zázemí
- Kompletní dodávka vybavení a instalace
- Zaškolení zaměstnanců
- Záruční i pozáruční servis
- Návrh a výroba POS materiálů
Zrealizovali jsme desítky prodejen po celé České republice. Rádi se s Vámi potkáme při práci na té Vaší. Pro rychlou poptávku vyplňte krátký formulář, nebo pište na email projekce@masoprofit.cz případně volejte na číslo 284 000 238.