Váš košík je prázdný
stazeny-soubor-1-.jpg
Blog

Nový kalendář: Když se řezničina potká se sportem

, 2 minuty čtení

Šéf marketingu Martin Kužniar nafotil v pořadí čtvrtý kalendář MASO-PROFITu. Všech dvanáct fotografií spojuje kombinace sportovní a řeznické tématiky. Kalendáře se rozdávají partnerům a jsou také k dispozici na všech našich pobočkách.

Čtvrtý kalendář spojuje sport s řeznickou a kuchařskou tématikou.

JAK PŘIŠEL NÁPAD ZAČÍT V MASO-PROFITU FOTIT KALENDÁŘE?
„Dřív jsme jako firma rozdávali kalendáře, které neměly nic společného s řeznickou a gastro tématikou, a to mi přišlo jako škoda. Tak jsem se zaměřil na to, aby naše kalendáře souvisely s naší činností. Z toho pak začaly vznikat originální vizuály.

TÉMA LETOŠNÍHO KALENDÁŘE JE SPORT. PROČ?
Tak určitě jsem chtěl, aby náš další kalendář spojovalo jedno téma. Dříve jsme fotili sérii fotek bez jednotného konceptu, tentokrát jsem to chtěl udělat jinak. Sportovní tématika mi přišla zajímavá, protože jsme mohli ke spolupráci oslovit profesionální sportovce a dozvědět se něco o jejich disciplínách. JAK PROBÍHALO FOCENÍ? Byla to pro mě nová zkušenost hlavně v tom, že bylo potřeba oslovit sportovce a domluvit lokace, na kterých jsme pak fotili. Mile mě překvapilo to, že mi na focení kývli všichni, které jsem oslovil, a to i olympionici.

KTERÁ FOTKA JE TVÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
Nejradši mám fotku s olympijskou lučištnicí Marií Horáčkovou. Tu focení očividně bavilo. Navíc nás potom nechala si zastřílet a ukázala nám, co všechno střelba z luku za několik desítek tisíc obnáší.

Olympijská lučištnice a mistryně ČR v lukostřelbě Marie Horáčková

CO DĚLÁ FOTKU DOBROU FOTKOU?
Nejdůležitější je určitě nápad. Pokud je zajímavý, realizace už potom stojí v podstatě jenom na kvalitní přípravě.

JAK MOC JE PODLE TEBE DŮLEŽITÉ, ABY FIRMA VYRÁBĚLA VLASTNÍ MARKETINGOVÉ MATERIÁLY?
Pro nás je to jeden z takový okrajových projektů, které ale pomáhají budovat značku a identitu firmy. Jsem rád, že si takovou věc u nás dokážeme vytvořit v profesionální kvalitě. Do příštích let bych tradici focení kalendářů chtěl rozhodně udržet a rozvíjet. Baví mě fotit věci s konceptem, takže se do budoucna určitě chystáme na nějaké další jednotné téma.

Focení předcházelo spoustu příprav.

BLOG

cover-foto-1920x400px.jpg
 

Už nám bylo 30! Co všechno jsme se naučili?

, 4 minuty čtení

Jméno MASO-PROFIT mluví samo za sebe. Přinášíme našim zákazníkům profit prostřednictvím technologií a know-how, které prodáváme. Zaměřujeme se přitom na klientelu a provozy mnoha různých podob a zaměření. Prohlédněte si konkrétní příklady toho, co umíme a úspěšně děláme už více než tři desítky let.

1. Masná výroba

Poskytujeme masným výrobám všechno, co potřebují k práci. Spolupracujeme se špičkovými dodavateli, díky kterým můžeme našim zákazníkům nabídnout ty nejlepší produkty. Věnujeme se profesionálnímu navrhování jatečních provozů, bouráren a masných výroben.

2. Prodejny

Vybavujeme malé a střední maloobchodní prodejny. Dodáváme veškerá zařízení pro přípravu a uskladnění sortimentu v zázemí. Pečlivě si vybíráme Pečlivě si vybíráme naše dodavatele a soustředíme se především na robustnost a spolehlivost prodávaných zařízení.

3. Restaurace

Navrhujeme a vybavujeme kuchyně pro restaurace. Dokážeme poskytnout optimální kombinaci vybavení pro přípravu vlastního vaření a skladovacích prostor. Šetříme tím zákazníkům čas během vaření, náklady na personál a také investici do zařízení.

4. Fastfood

Staráme se také o rychlá občerstvení. Díky našemu širokému sortimentu dokážeme do provozu dodat nejen velká zařízení, ale i veškerý drobný inventář a potřeby nutné pro každodenní chod.

5. Foodtruck

Umíme vybavit také stále oblíbenější foodtrucky. Za všechny můžeme jmenovat brněnský projekt se slovenskými majitel Būcheck, který si rychle získal srdce strávníků nejen z Brna a stal se celorepublikově proslaveným fenoménem.

Od prodeje přes instalaci až po podporu

Všem našim zákazníkům jsou k dispozici služby servisu a technologická podpora. Díky ní jsme schopní vás s dodaným zařízením zaučit i vám pomoci s optimalizací samotného postupu výroby. O projektování provozů od A po Z se stará projekční tým – na to, jak konkrétně tato služba vypadá se můžete podívat ve článku Moderní prodejna na klíč: Uzenářství u Dolejších na Vinohradech.

Kromě vybavování provozů různých druhů a velikostí se zabýváme e-shopovým prodejem sortimentu pro řezníky a kuchaře. Nabízíme profesionální produkty od sanitačních potřeb až po konvektomaty. Součástí naší nabídky jsou také například výrobky pro domácí masnou výrobu, jako jsou štěpky na uzení a grilování nebo střeva a další obalové materiály.

A kde budeme za dalších třicet let? 

„Klíčové jsou pro nás vztahy s partnery,
kteří nás motivují k dalšímu rozšiřování
zázemí a zkvalitňování našich služeb.
Aktuálně dáváme dohromady největší
servisní středisko pro řezníky a gastro
v Česku, které chceme i nadále rozvíjet,“
říká ředitel Ing. Petr Kužniar.

„Oproti začátkům v devadesátých letech,
kdy zažívaly boom supermarkety jsou
trendem dneška malá kvalitní řeznictví.
Chceme pro ně být kvalitním
partnerem,“ říká obchodní ředitel
MVDr. Pavel Kužniar.

„Pevně věřím, že naše firma
si i za 30 let zachová svou lidskou tvář
a příjemné pracovní prostředí, lidé se
u nás budou cítit dobře a i nadále budeme
zajímavým zaměstnavatelem, stabilní
a solidní firmou,“ říká ekonomická ředitelka
Ing. Pavlína Dluhošová.

BLOG

Načítám ...