Váš košík je prázdný
stazeny-soubor-1-.jpg
Blog

Nový kalendář: Když se řezničina potká se sportem

, 2 minuty čtení

Šéf marketingu Martin Kužniar nafotil v pořadí čtvrtý kalendář MASO-PROFITu. Všech dvanáct fotografií spojuje kombinace sportovní a řeznické tématiky. Kalendáře se rozdávají partnerům a jsou také k dispozici na všech našich pobočkách.

Čtvrtý kalendář spojuje sport s řeznickou a kuchařskou tématikou.

JAK PŘIŠEL NÁPAD ZAČÍT V MASO-PROFITU FOTIT KALENDÁŘE?
„Dřív jsme jako firma rozdávali kalendáře, které neměly nic společného s řeznickou a gastro tématikou, a to mi přišlo jako škoda. Tak jsem se zaměřil na to, aby naše kalendáře souvisely s naší činností. Z toho pak začaly vznikat originální vizuály.

TÉMA LETOŠNÍHO KALENDÁŘE JE SPORT. PROČ?
Tak určitě jsem chtěl, aby náš další kalendář spojovalo jedno téma. Dříve jsme fotili sérii fotek bez jednotného konceptu, tentokrát jsem to chtěl udělat jinak. Sportovní tématika mi přišla zajímavá, protože jsme mohli ke spolupráci oslovit profesionální sportovce a dozvědět se něco o jejich disciplínách. JAK PROBÍHALO FOCENÍ? Byla to pro mě nová zkušenost hlavně v tom, že bylo potřeba oslovit sportovce a domluvit lokace, na kterých jsme pak fotili. Mile mě překvapilo to, že mi na focení kývli všichni, které jsem oslovil, a to i olympionici.

KTERÁ FOTKA JE TVÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
Nejradši mám fotku s olympijskou lučištnicí Marií Horáčkovou. Tu focení očividně bavilo. Navíc nás potom nechala si zastřílet a ukázala nám, co všechno střelba z luku za několik desítek tisíc obnáší.

Olympijská lučištnice a mistryně ČR v lukostřelbě Marie Horáčková

CO DĚLÁ FOTKU DOBROU FOTKOU?
Nejdůležitější je určitě nápad. Pokud je zajímavý, realizace už potom stojí v podstatě jenom na kvalitní přípravě.

JAK MOC JE PODLE TEBE DŮLEŽITÉ, ABY FIRMA VYRÁBĚLA VLASTNÍ MARKETINGOVÉ MATERIÁLY?
Pro nás je to jeden z takový okrajových projektů, které ale pomáhají budovat značku a identitu firmy. Jsem rád, že si takovou věc u nás dokážeme vytvořit v profesionální kvalitě. Do příštích let bych tradici focení kalendářů chtěl rozhodně udržet a rozvíjet. Baví mě fotit věci s konceptem, takže se do budoucna určitě chystáme na nějaké další jednotné téma.

Focení předcházelo spoustu příprav.

BLOG

cover-r.jpg
 

Royal Jerky: Maso místo brambůrků

, 3 minuty čtení

Parkujeme auto na nenápadném chodovském parkovišti a rozhlížíme se kolem. Po chvilce hledání nacházíme dveře s nápisem Royal Jerky a zvoníme. Osazenstvo pražské výrobny sušeného masa nás vítá se širokým úsměvem na tváři. Jdeme se podívat, jak se dělá jedno z nejznámějších jerky v Česku.

Sušené maso je čím dál tím oblíbenější.

Jerky je druh sušeného masa původem z Ameriky. Tato masná pochoutka si ale našla cestu do takřka všech zemí světa díky své skladnosti, trvanlivosti a hlavně chuti. „Je to zdravá potravina, která slouží jako výborný zdroj bílkovin. Přišlo nám to jako skvělý produkt,“ vysvětlují na úvod Martin Barták a Jakub Havlák svou motivaci pro založení Royal Jerky.

Malá dynamická společnost své produkty chápe jako zdravou a výživnou alternativu k různým nutričně nehodnotným pochutinám, jako jsou například brambůrky. I proto jsou všechny druhy jejích mas vyrobené bez konzervantů a barviv.

Sušené maso je nutričně výhodný snack.

K výrobě se tu zpracovává kvalitní maso z českých chovů, které následně putuje do marinovačky. Firma klade důraz také na kvalitu koření. Pak přichází na řadu sušení, které probíhá v několika intervalech a dochází při něm k přebírání a kontrole masa. To se nakonec ručně krájí a balí spolu s absorbérem kyslíku do finálních produktů.

Royal Jerky jich nabízí celou řadu. Patří mezi ně ty s příchutěmi jako Teryiaki, Honey Mustard nebo Barbecue. Nápady na příchutě vznikají interně s vlastním specialistou. Do budoucna má firma v plánu jít cestou neobvyklých chutí, nedávno uvedla na trh příchutě Jamaica a Mexiko. Rozhodující ale vždy bude oblíbenost u zákazníků.

Mladá firma se do detailu věnuje i designu svých produktů. „Je to jedna z věcí, na kterou dbáme, a kterou se odlišujeme,“ říká pan Barták. Nápady na vzhled obalů taktéž vznikají uvnitř společnosti, své si k tomu může říct každý zaměstnanec.

Výrobna Royal jerky.

V procesu výroby jerky hraje klíčovou roli technologie. „Kvalitní vybavení šetří práci, a je proto velice důležité. S MASO-PROFITem máme skvělé zkušenosti, jejich technologové nám dokázali vždycky dobře poradit,“ komentuje pan Havlák spolupráci na vybavování svého provozu.

Loučíme se s náručí plnou kvalitního sušeného masa, o kterém už teď víme, že ho můžeme bez obav přikusovat místo jiných pochutin, a dokonce tím uděláme i něco pro své zdraví. Nezbývá proto než doufat, že se Royal Jerky a dalším podobným výrobcům bude v budoucnu dařit co nejlépe.

Důležitou roli hraje i design výrobků.

BLOG

Načítám ...