Váš košík je prázdný
stazeny-soubor-1-.jpg
Blog

Nový kalendář: Když se řezničina potká se sportem

, 2 minuty čtení

Šéf marketingu Martin Kužniar nafotil v pořadí čtvrtý kalendář MASO-PROFITu. Všech dvanáct fotografií spojuje kombinace sportovní a řeznické tématiky. Kalendáře se rozdávají partnerům a jsou také k dispozici na všech našich pobočkách.

Čtvrtý kalendář spojuje sport s řeznickou a kuchařskou tématikou.

JAK PŘIŠEL NÁPAD ZAČÍT V MASO-PROFITU FOTIT KALENDÁŘE?
„Dřív jsme jako firma rozdávali kalendáře, které neměly nic společného s řeznickou a gastro tématikou, a to mi přišlo jako škoda. Tak jsem se zaměřil na to, aby naše kalendáře souvisely s naší činností. Z toho pak začaly vznikat originální vizuály.

TÉMA LETOŠNÍHO KALENDÁŘE JE SPORT. PROČ?
Tak určitě jsem chtěl, aby náš další kalendář spojovalo jedno téma. Dříve jsme fotili sérii fotek bez jednotného konceptu, tentokrát jsem to chtěl udělat jinak. Sportovní tématika mi přišla zajímavá, protože jsme mohli ke spolupráci oslovit profesionální sportovce a dozvědět se něco o jejich disciplínách. JAK PROBÍHALO FOCENÍ? Byla to pro mě nová zkušenost hlavně v tom, že bylo potřeba oslovit sportovce a domluvit lokace, na kterých jsme pak fotili. Mile mě překvapilo to, že mi na focení kývli všichni, které jsem oslovil, a to i olympionici.

KTERÁ FOTKA JE TVÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
Nejradši mám fotku s olympijskou lučištnicí Marií Horáčkovou. Tu focení očividně bavilo. Navíc nás potom nechala si zastřílet a ukázala nám, co všechno střelba z luku za několik desítek tisíc obnáší.

Olympijská lučištnice a mistryně ČR v lukostřelbě Marie Horáčková

CO DĚLÁ FOTKU DOBROU FOTKOU?
Nejdůležitější je určitě nápad. Pokud je zajímavý, realizace už potom stojí v podstatě jenom na kvalitní přípravě.

JAK MOC JE PODLE TEBE DŮLEŽITÉ, ABY FIRMA VYRÁBĚLA VLASTNÍ MARKETINGOVÉ MATERIÁLY?
Pro nás je to jeden z takový okrajových projektů, které ale pomáhají budovat značku a identitu firmy. Jsem rád, že si takovou věc u nás dokážeme vytvořit v profesionální kvalitě. Do příštích let bych tradici focení kalendářů chtěl rozhodně udržet a rozvíjet. Baví mě fotit věci s konceptem, takže se do budoucna určitě chystáme na nějaké další jednotné téma.

Focení předcházelo spoustu příprav.

BLOG

cover-foto-1920x400px.jpg
 

Přepněte na autokláv! Masáč rozdává dárky

, 2 minuty čtení

Navzdory všem nečekaným událostem se svět stále otáčí, a tím pádem se znovu přiblížily Vánoce. Rozhodli jsme se, že své věrné věrné zákazníky pořádně obdarujeme. V MEAT-LABu jsme proto připravili vepřový guláš ve sklenicích a spolu s dalšími dárky ho vyslali do světa. Pojďte se podívat, jak to celé vypadalo.

Jeden z dárků je i vánoční Řez.

Vepřový guláš a vepřové rillettes ve sklenicích 540 a 330 ml jsme připravili pomocí sterilace, tedy v autoklávu VOSS Praktik 100-150. Jedná se o tlakovou nádobu, která vyrovnává tlak v připravovaném výrobku. Ve sklenici nebo plechovce dochází při teplotě 120 °C k tlaku přes 2 atmosféry. Pomocí autoklávu lze snadno a účinně připravovat domací konzervy, které si u zákazníků získávají čím dál větší oblibu.

Výrobky do skla se dají zhotovit také pomocí pasterace (při maximálně 100 °C) v klasických kotlích nebo na konvektomatech, kdy se vyrobí pouze polokonzerva, kterou je třeba skladovat do 7 °C a s omezenou dobou spotřeby. V těchto zařízeních není možné vyrobit konzervu, na kterou je dle legislativy potřeba působení teploty ekvivalentní teplotě 121,1 °C po dobu 10-ti minut. Na dosažení takové teploty je třeba právě autokláv.

I v konvektomatu je možné dosáhnout dostatečné teploty, ovšem bez příslušného protitlaku dojde při zaváření do skla k nadzvednutí víčka. Při zavařovaní konzerv v plechovkách dojde k jejich vypoulení, tedy bombáži. Do VOSS Praktik se najednou vejde 99 sklenic o objemu 540 ml a 198 těch s objemem 330 ml.

Dárkové tašky vyrazily do světa.

Taška plná překvapení

Sklenice s vepřovým ale nejsou jediný dárek, na který se zákazníci mohu těšit. Do dárkových tašek jsme jim zabalili také maso-profití trička, plakáty a nové číslo časopisu Řez, celkově už sedmé. Nechyběly ani nálepky na auto s heslem „Jsem řezník!“ a zmijovky.

Nakonec jsme pomocí vakuové baličky od firmy Henkelman vytvořili stovky dárkových balíčků obsahujících dárkové nože značky Giesser, naše originální krájecí desky a obligátní vánoční přáníčko. Všechno to balení nám nějaký čas zabralo, ale s výsledkem jsme nadmíru spokojeni. Doufáme, že budete i vy. Přejeme masné a veselé Vánoce!

Balení proběhlo v dobré náladě.

BLOG

Načítám ...