Váš košík je prázdný
stazeny-soubor-1-.jpg
Blog

Nový kalendář: Když se řezničina potká se sportem

, 2 minuty čtení

Šéf marketingu Martin Kužniar nafotil v pořadí čtvrtý kalendář MASO-PROFITu. Všech dvanáct fotografií spojuje kombinace sportovní a řeznické tématiky. Kalendáře se rozdávají partnerům a jsou také k dispozici na všech našich pobočkách.

Čtvrtý kalendář spojuje sport s řeznickou a kuchařskou tématikou.

JAK PŘIŠEL NÁPAD ZAČÍT V MASO-PROFITU FOTIT KALENDÁŘE?
„Dřív jsme jako firma rozdávali kalendáře, které neměly nic společného s řeznickou a gastro tématikou, a to mi přišlo jako škoda. Tak jsem se zaměřil na to, aby naše kalendáře souvisely s naší činností. Z toho pak začaly vznikat originální vizuály.

TÉMA LETOŠNÍHO KALENDÁŘE JE SPORT. PROČ?
Tak určitě jsem chtěl, aby náš další kalendář spojovalo jedno téma. Dříve jsme fotili sérii fotek bez jednotného konceptu, tentokrát jsem to chtěl udělat jinak. Sportovní tématika mi přišla zajímavá, protože jsme mohli ke spolupráci oslovit profesionální sportovce a dozvědět se něco o jejich disciplínách. JAK PROBÍHALO FOCENÍ? Byla to pro mě nová zkušenost hlavně v tom, že bylo potřeba oslovit sportovce a domluvit lokace, na kterých jsme pak fotili. Mile mě překvapilo to, že mi na focení kývli všichni, které jsem oslovil, a to i olympionici.

KTERÁ FOTKA JE TVÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
Nejradši mám fotku s olympijskou lučištnicí Marií Horáčkovou. Tu focení očividně bavilo. Navíc nás potom nechala si zastřílet a ukázala nám, co všechno střelba z luku za několik desítek tisíc obnáší.

Olympijská lučištnice a mistryně ČR v lukostřelbě Marie Horáčková

CO DĚLÁ FOTKU DOBROU FOTKOU?
Nejdůležitější je určitě nápad. Pokud je zajímavý, realizace už potom stojí v podstatě jenom na kvalitní přípravě.

JAK MOC JE PODLE TEBE DŮLEŽITÉ, ABY FIRMA VYRÁBĚLA VLASTNÍ MARKETINGOVÉ MATERIÁLY?
Pro nás je to jeden z takový okrajových projektů, které ale pomáhají budovat značku a identitu firmy. Jsem rád, že si takovou věc u nás dokážeme vytvořit v profesionální kvalitě. Do příštích let bych tradici focení kalendářů chtěl rozhodně udržet a rozvíjet. Baví mě fotit věci s konceptem, takže se do budoucna určitě chystáme na nějaké další jednotné téma.

Focení předcházelo spoustu příprav.

BLOG

cover-foto-tonda-1920x400px.jpg
 

Antonín Čech: "Nikdy se nepřestaň snažit"

, 2 minuty čtení

Narodil se v roce 1952 na Kladně. Řezníkem chtěl bych už odmalička a do učení nastoupil v nešťastném roce 1968. Antonín Čech je skutečným profesionálem v oboru zpracování masa a jedním z nejcennějších a nejvýznamějších kádrů MASO-PROFITu.

Do prvního zaměstnání, Pražského průmyslu masného v Karlíně, nastoupil hned následujícího roku 1969, čímž započala jeho dlouhá profesní dráha nabitá nepostradatelnými zkušenostmi.
"Po uzavření fabrik, kvůli započetí provozu Masokombinátu v Písnici, jsem pracoval na pozici míchače ve firmě PRAMEN MASO Praha. To bylo roku 1977," vypráví pan Čech. Po revoluci míchal trvanlivé fermentované výrobků u firmy Kliment, ve které se roku 2000 stal výrobním ředitelem.

"V roce 2008, mě na základě mé návštěvy ve společnosti MASO-PROFIT, kdy jsem si jel zakoupit řeznické rukavice, oslovil ředitel MASO-PROFITu pan Ing. Petr Kužniar," pokračuje. "Znal jsem se s ním už z dřívějška skrze svoji manželku, která v MASO-PROFITu nakupovala," říká Antonín. Nabídka na pozici technologa na sebe nenechala dlouho čekat, a pan Čech se tak stal jednou z nejvýraznějších posil společnosti.

"S tou pozicí jsem neměl žádné zkušenosti, ale byl jsem přesvědčen vedením firmy, abych to vzal, a tak jsem v roce 2009 nastoupil," vysvětluje. Od té doby ale ve firmě pracuje s plným nasazením a dodává do ní tolik potřebné zkušenosti a profesní know-how.

Pejsci, rybičky a rytíři

A co Antonína těší ve volném čase? "Velice mě baví hokej, jsem fanouškem Rytířů Kladno. Radost mně taky dělají má čtyři vnoučata a procházky s našimi pejsky. Nejvíce si ale odpočinu koukáním na rybičky v akváriu," prozrazuje na sebe se smíchem zkušený technolog. Za dobu svého působení se zúčastnil pořádání několika řeznických seminářů a svými službami pomohol nespočtu zákazníků.

Prakticky neexsituje otázka z oblasti masné výroby na kterou by pan Čech neznal odpověď, to ale zdaleka není jediná jeho kvalita. „Nesmírně si cením Tondova smyslu pro humor a do budoucna mu přeji, aby jej neopustil,“ říká personalista MASO-PROFITu Petr Navrátil.

BLOG

Načítám ...