Váš košík je prázdný
stazeny-soubor-1-.jpg
Blog

Nový kalendář: Když se řezničina potká se sportem

, 2 minuty čtení

Šéf marketingu Martin Kužniar nafotil v pořadí čtvrtý kalendář MASO-PROFITu. Všech dvanáct fotografií spojuje kombinace sportovní a řeznické tématiky. Kalendáře se rozdávají partnerům a jsou také k dispozici na všech našich pobočkách.

Čtvrtý kalendář spojuje sport s řeznickou a kuchařskou tématikou.

JAK PŘIŠEL NÁPAD ZAČÍT V MASO-PROFITU FOTIT KALENDÁŘE?
„Dřív jsme jako firma rozdávali kalendáře, které neměly nic společného s řeznickou a gastro tématikou, a to mi přišlo jako škoda. Tak jsem se zaměřil na to, aby naše kalendáře souvisely s naší činností. Z toho pak začaly vznikat originální vizuály.

TÉMA LETOŠNÍHO KALENDÁŘE JE SPORT. PROČ?
Tak určitě jsem chtěl, aby náš další kalendář spojovalo jedno téma. Dříve jsme fotili sérii fotek bez jednotného konceptu, tentokrát jsem to chtěl udělat jinak. Sportovní tématika mi přišla zajímavá, protože jsme mohli ke spolupráci oslovit profesionální sportovce a dozvědět se něco o jejich disciplínách. JAK PROBÍHALO FOCENÍ? Byla to pro mě nová zkušenost hlavně v tom, že bylo potřeba oslovit sportovce a domluvit lokace, na kterých jsme pak fotili. Mile mě překvapilo to, že mi na focení kývli všichni, které jsem oslovil, a to i olympionici.

KTERÁ FOTKA JE TVÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
Nejradši mám fotku s olympijskou lučištnicí Marií Horáčkovou. Tu focení očividně bavilo. Navíc nás potom nechala si zastřílet a ukázala nám, co všechno střelba z luku za několik desítek tisíc obnáší.

Olympijská lučištnice a mistryně ČR v lukostřelbě Marie Horáčková

CO DĚLÁ FOTKU DOBROU FOTKOU?
Nejdůležitější je určitě nápad. Pokud je zajímavý, realizace už potom stojí v podstatě jenom na kvalitní přípravě.

JAK MOC JE PODLE TEBE DŮLEŽITÉ, ABY FIRMA VYRÁBĚLA VLASTNÍ MARKETINGOVÉ MATERIÁLY?
Pro nás je to jeden z takový okrajových projektů, které ale pomáhají budovat značku a identitu firmy. Jsem rád, že si takovou věc u nás dokážeme vytvořit v profesionální kvalitě. Do příštích let bych tradici focení kalendářů chtěl rozhodně udržet a rozvíjet. Baví mě fotit věci s konceptem, takže se do budoucna určitě chystáme na nějaké další jednotné téma.

Focení předcházelo spoustu příprav.

BLOG

cover-nn.jpg
 

Moderní prodejna na klíč: Uzenářství u Dolejších na Vinohradech

, 5 minut čtení

Příjemné prostředí ve funkční a dobře zařízené prodejně přímo ovlivňuje výši tržeb. Proměňuje totiž návštěvníky na zákazníky. Nabízíme kompletní návrh a vybavení řeznických prodejen včetně 2D a 3D návrhu. A jak taková spolupráce vypadá v praxi?

Prodejna u Dolejších v Praze

„Pan Dolejší nás oslovil s tím, že by chtěl od nuly zařídit novou řeznickou prodejnu v Praze, ten úkol jsem dostal já,“ začíná vyprávění projektový manažer MASO-PROFITu Pavel Tomandl.

„S MASO-PROFITem spolupracujeme dlouhodobě a jsme s nimi spokojení,“okomentoval to František Dolejší nejmladší. Následoval první krok – schůzka se zákazníkem.

„Na úvodním setkání jsme si řekli, jaká je představa. Že půjde o uzenářství s teplým bufetem. Potom jsme se sešli ještě jednou, a to přímo na místě, kde měl projekt vzniknout,“ pokračuje Tomandl.

„Společně jsme si prostor prošli a řekli si, co kam umístit. V této fázi se řešily také stavební úpravy, pro které jsme připravili podklady. U jiných projektů stavbu řešíme, v případě Dolejších jsme spolupracovali s externí firmou. Prostor i zaměřujeme, a pro menší akce tak můžeme zařídit kompletní dokumentaci bez stavebního projektanta,“ říká Tomandl.

Po zaměření objektu a nastínění představ přichází na řadu projektová část. Následuje vypracování komplexního návrhu včetně 3D vizualizace, výkresů pro vedení instalací a výběru obkladů. Pak začíná fyzická realizace.

Každému zákazníkovi nabízíme řešení maximálně přizpůsobené jeho potřebám.

Práce na prodejně

Po zaměření objektu a nastínění představ přichází na řadu projektová část. Následuje vypracování komplexního návrhu včetně 3D vizualizace, výkresů pro vedení instalací a výběru obkladů a nábytku.

U Dolejších do hry následně vstoupil architekt, který se postaral o celkové ladění podle firemního vizuálního konceptu a celkové strategie. Pro MASO-PROFIT není taková spolupráce vůbec na překážku a naopak je vítaná. Pak začíná samotná fyzická realizace.

I když je projekt hotový, naše práce ale ještě nekončí. MASO-PROFIT nabízí servis všech zařízení, která prodává. Součástí nabídky jsou také preventivní prohlídky při kterých servisní tým přijede zkontrolovat a opravit instalované výrobky. Tím zákazníkům ušetří výdaje za budoucí větší opravy.

S projektováním prodejen máme dlouhodobé zkušenosti.

Jak projektujeme a realizujeme maloobchodní prodejny:

  1. Zjistíme co je pro Vás ideální řešení. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a zohledňujeme všechny požadavky na prodej a uskladnění zboží. Projekt vždy konzultujeme přímo na místě.
  2. Potom vytvoříme základní 2D návrh. Navrhneme optimalizaci procesů v zázemí prodeje i přípravy zboží na prodej. Po schválení připravíme detailní rozkres a 3D návrh. I ten s Vámi budeme konzultovat a schvalovat. Připravíme podrobné plány včetně instalačních bodů, stavebních úprav a osvětlení.
  3. Následně dodáme a nainstalujeme veškeré zařízení pro přípravu a uskladnění sortimentu v zázemí prodejny. Jedná se například o typové nebo na míru navržené chladicí boxy, řezačky, pásové pily, vakuové baličky, sterilizátory a další sortiment.
  4. Dodáme také sestavy kaskád pro atraktivní prezentaci zboží v pultech, váhy, automatické nářezové stroje, konvektomaty a další vybavení, drobné potřeby a spotřební materiál.
  5. Zaškolíme Vaše zaměstnance a případně navrhneme i vyrobíme nabídkové tabule, reklamní poutače, cenovky do pultů a další POS materiály pro efektivní prezentaci prodejny zboží.
  6. Provedeme záruční i pozáruční servis veškeré dodané technologie našimi vlastními servisními techniky, kteří se školí přímo u výrobců jednotlivých zařízení.

Projektu předchází pečlivé plánování.

Naše služby v kostce:

  • 3D vizualizace
  • Návrh prodejních prostor a zázemí
  • Kompletní dodávka vybavení a instalace
  • Zaškolení zaměstnanců
  • Záruční i pozáruční servis
  • Návrh a výroba POS materiálů

Zrealizovali jsme desítky prodejen po celé České republice. Rádi se s Vámi potkáme při práci na té Vaší. Anebo Vás přivítáme v našem showroomu, kde se můžete inspirovat řadou funkčních řešení.

Pro rychlou poptávku vyplňte krátký formulář, nebo pište na email projekce@masoprofit.cz

BLOG

Načítám ...