Váš košík je prázdný
stazeny-soubor-1-.jpg
Blog

Nový kalendář: Když se řezničina potká se sportem

, 2 minuty čtení

Šéf marketingu Martin Kužniar nafotil v pořadí čtvrtý kalendář MASO-PROFITu. Všech dvanáct fotografií spojuje kombinace sportovní a řeznické tématiky. Kalendáře se rozdávají partnerům a jsou také k dispozici na všech našich pobočkách.

Čtvrtý kalendář spojuje sport s řeznickou a kuchařskou tématikou.

JAK PŘIŠEL NÁPAD ZAČÍT V MASO-PROFITU FOTIT KALENDÁŘE?
„Dřív jsme jako firma rozdávali kalendáře, které neměly nic společného s řeznickou a gastro tématikou, a to mi přišlo jako škoda. Tak jsem se zaměřil na to, aby naše kalendáře souvisely s naší činností. Z toho pak začaly vznikat originální vizuály.

TÉMA LETOŠNÍHO KALENDÁŘE JE SPORT. PROČ?
Tak určitě jsem chtěl, aby náš další kalendář spojovalo jedno téma. Dříve jsme fotili sérii fotek bez jednotného konceptu, tentokrát jsem to chtěl udělat jinak. Sportovní tématika mi přišla zajímavá, protože jsme mohli ke spolupráci oslovit profesionální sportovce a dozvědět se něco o jejich disciplínách. JAK PROBÍHALO FOCENÍ? Byla to pro mě nová zkušenost hlavně v tom, že bylo potřeba oslovit sportovce a domluvit lokace, na kterých jsme pak fotili. Mile mě překvapilo to, že mi na focení kývli všichni, které jsem oslovil, a to i olympionici.

KTERÁ FOTKA JE TVÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
Nejradši mám fotku s olympijskou lučištnicí Marií Horáčkovou. Tu focení očividně bavilo. Navíc nás potom nechala si zastřílet a ukázala nám, co všechno střelba z luku za několik desítek tisíc obnáší.

Olympijská lučištnice a mistryně ČR v lukostřelbě Marie Horáčková

CO DĚLÁ FOTKU DOBROU FOTKOU?
Nejdůležitější je určitě nápad. Pokud je zajímavý, realizace už potom stojí v podstatě jenom na kvalitní přípravě.

JAK MOC JE PODLE TEBE DŮLEŽITÉ, ABY FIRMA VYRÁBĚLA VLASTNÍ MARKETINGOVÉ MATERIÁLY?
Pro nás je to jeden z takový okrajových projektů, které ale pomáhají budovat značku a identitu firmy. Jsem rád, že si takovou věc u nás dokážeme vytvořit v profesionální kvalitě. Do příštích let bych tradici focení kalendářů chtěl rozhodně udržet a rozvíjet. Baví mě fotit věci s konceptem, takže se do budoucna určitě chystáme na nějaké další jednotné téma.

Focení předcházelo spoustu příprav.

BLOG

cover.jpg
 

Josef Kužniar: Buď to půjde, anebo to půjde

, 3 minuty čtení

Některé děti od mala vědí, co chtějí. Zakladateli firmy MVDr. Josefu Kužniarovi CSc. řeznicko-uzenářské řemeslo sedlo natolik, že se mu rozhodl věnovat doslova naplno. První muž MASO-PROFITu svoji práci miloval a zasvětil jí celý svůj život.

Řeznictví měl Josef Kužniar v krvi.

Josef přichází na svět 20. listopadu roku 1939 ve Svébohově. O několik let později projeví zájem o otcovo řemeslo. Ten totiž provozuje řeznicko-uzenářský obchod a svého syna do dění zapojuje od útlého věku.

První zkušenost tak malý Josef získal už ve svých jedenácti letech. Tatínek onemocněl a nebyl schopen dojít na domluvenou zabijačku. "Zajdi tam a omluv mě, nebo to udělej sám," řekl otec synovi. Ten si výzvu nenechal ujít a vstoupil tak do řeznického světa.

Rostoucí řezník si svůj obor zamiloval. A právě láska k řeznickému řemeslu je to, z čeho se později rodí firma MASO-PROFIT. Ta oficiálně vzniká 19. 6. 1991 jako subjekt poskytující služby novým potravinářským firmám a zpracovatelům masa.

Dobrá nálada je základ úspěchu.

Život není ale jen o šťastných chvilkách, ale i o těch smutných. Firma MASO-PROFIT přišla o svého zakladatele v roce 2008. Josef Kužniar vždy zastával názor, že firmu tvoří lidé. Rád si s nimi povídal a byl vůči nim všímavý.

Bavila ho myslivost a především práce. Ačkoliv ji zasvětil celý život, vždy pro něj na prvním místě byla manželka Marta a synové Petr s Pavlem, kteří dnes úspěšně vedou MASO-PROFIT dál. Ve firmě její zakladatel proslus výrokem „Buďto to půjde, anebo to půjde“, který našel zvěčnění i na polepu kanceláří.

Heslo, kterým se řídíme.

Josefova cesta

- V roce 1953 nastupuje na SOU řeznické v Jeseníku

- Roku 1955 začíná pracovat jako řezník v Šumperku

- O něco později přichází na SPŠ technologie masa v Praze

- Dále pokračuje ve studiích na VŠ Veterinární v Brně

- Roku 1966, po vojenské službě, nastupuje k Veterinární službě jako hygienik

- Jinak smutný rok 1968 tráví na studijním pobytu v USA

- Dostává nabídku k trvalému pobytu, ale rozhodne se vrátit za rodinou

- Následně se stává vedoucím útvaru jakosti a hygieny masného průmyslu

- Výrazně se podílí na spuštění provozu Masokombinátu Písnice

- 1983-1989 působí jako technický ředitel v masném průmyslu

- Po roce 1989 působí jako generální ředitel masného průmyslu

- V roce 1991 zakládá firmu MASO·PROFIT společně se syny Petrem a Pavlem

BLOG

Načítám ...