Váš košík je prázdný
stazeny-soubor-1-.jpg
Blog

Nový kalendář: Když se řezničina potká se sportem

, 2 minuty čtení

Šéf marketingu Martin Kužniar nafotil v pořadí čtvrtý kalendář MASO-PROFITu. Všech dvanáct fotografií spojuje kombinace sportovní a řeznické tématiky. Kalendáře se rozdávají partnerům a jsou také k dispozici na všech našich pobočkách.

Čtvrtý kalendář spojuje sport s řeznickou a kuchařskou tématikou.

JAK PŘIŠEL NÁPAD ZAČÍT V MASO-PROFITU FOTIT KALENDÁŘE?
„Dřív jsme jako firma rozdávali kalendáře, které neměly nic společného s řeznickou a gastro tématikou, a to mi přišlo jako škoda. Tak jsem se zaměřil na to, aby naše kalendáře souvisely s naší činností. Z toho pak začaly vznikat originální vizuály.

TÉMA LETOŠNÍHO KALENDÁŘE JE SPORT. PROČ?
Tak určitě jsem chtěl, aby náš další kalendář spojovalo jedno téma. Dříve jsme fotili sérii fotek bez jednotného konceptu, tentokrát jsem to chtěl udělat jinak. Sportovní tématika mi přišla zajímavá, protože jsme mohli ke spolupráci oslovit profesionální sportovce a dozvědět se něco o jejich disciplínách. JAK PROBÍHALO FOCENÍ? Byla to pro mě nová zkušenost hlavně v tom, že bylo potřeba oslovit sportovce a domluvit lokace, na kterých jsme pak fotili. Mile mě překvapilo to, že mi na focení kývli všichni, které jsem oslovil, a to i olympionici.

KTERÁ FOTKA JE TVÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
Nejradši mám fotku s olympijskou lučištnicí Marií Horáčkovou. Tu focení očividně bavilo. Navíc nás potom nechala si zastřílet a ukázala nám, co všechno střelba z luku za několik desítek tisíc obnáší.

Olympijská lučištnice a mistryně ČR v lukostřelbě Marie Horáčková

CO DĚLÁ FOTKU DOBROU FOTKOU?
Nejdůležitější je určitě nápad. Pokud je zajímavý, realizace už potom stojí v podstatě jenom na kvalitní přípravě.

JAK MOC JE PODLE TEBE DŮLEŽITÉ, ABY FIRMA VYRÁBĚLA VLASTNÍ MARKETINGOVÉ MATERIÁLY?
Pro nás je to jeden z takový okrajových projektů, které ale pomáhají budovat značku a identitu firmy. Jsem rád, že si takovou věc u nás dokážeme vytvořit v profesionální kvalitě. Do příštích let bych tradici focení kalendářů chtěl rozhodně udržet a rozvíjet. Baví mě fotit věci s konceptem, takže se do budoucna určitě chystáme na nějaké další jednotné téma.

Focení předcházelo spoustu příprav.

BLOG

cover-1.jpg
 

Recept na úspěšný foodtruck? „Vaříme, na co máme chuť,“ říká Būcheck

, 3 minuty čtení

Původně bylo v plánu bistro. Kvůli nedostatku financí z toho nakonec vyšel food truck. Díky nezměrnému nadšení a tvrdé práci se z něj zanedlouho stal pravděpodobně nejznámější a nejvyhlášenější food truck v Česku. Seznamte se Būcheckem – brněnským fenoménem se slovenskými vlastníky.

Jeden obrázek řekne víc než tisíc slov.

Značku Bucheck tvoří Peter spolu se svou ženou Zuzanou. Jejich nabídku netvoří jen kvalitní hovězí a vepřové maso, ale také sladké koláče. Ani jeden z nich není původně z oboru, tím se ale odradit nenechali.

Slovenské duo tak muselo začínat skutečně od nuly. “Začiatky boli ťažké. Nie sme z oboru, takže sme všetky skúsenosti získavali za pochodu. Nemali sme zamestnancov ani žiadny pracovný plán,“ říká Zuzana.

Počáteční nesnáze se ale podařilo rychle zvládnout, a to i díky dobře nastavené filozofii podnikání. Najdôležitejšie sú pre nás určite suroviny. Väčšina našich receptov vzniká tak, že sa dostaneme ku krásnej, kvalitnej surovine a chceme ju u nás spracovať. Preto si aj čo sa dodávateľov týka, dôsledne vyberáme,“ vysvětluje slovenský pár svůj přístup.

Suroviny pro Būcheck nejsou jen základním stavebním kamenem pokrmů, ale také inspirací. Další zdroj inspirace je až mile jednoduchý – jsou to vlastní chuťové preference. „Často varíme to, na čo máme sami chuť. Inšpiráciou sú potraviny počas roka, to ako sa menia ročnými obdobiami, cestovanie, ale kľudne aj staré recepty našich prarodičov,“ říkají mladí majitelé.

Maso a sladké – dokonalá kombinace.

Zákazníci jako kamarádi

Kudy vede nejrychlejší a nejpřímější cesta ke kvalitní propagaci foodtrucku? „Jediným spôsobom akým náš biznis propagujeme je cez sociálne siete. Od začiatku sme si na nich dávali veľmi záležať, venovali sa im a trávime na nich naozaj veľa času,“ prozrazuje Zuzana svůj recept na kvalitní marketing.

Další velkou devizou podniku je silná orientace na prozákaznický přístup. „Z mnohých našich zákazníkov sa stali naši kamaráti. Snažíme sa, aby u nás bol každý spokojný. A ak nie je, alebo sa niečo pokazí, ihneď reagujeme a máme snahu túto chybu napraviť,“ doplňuje.

Būcheck ale nezůstává jen u vaření a pečení. Nově totiž nabízejí originální směs koření se kterou dvojice připravuje zákaznicky oblíbenou pochutinu – pulled pork. Obal výrobku jistě ocení každý znalec.

A co plány do budoucna? Do těch trochu hází vidle Covid, nicméně chuť po dalším rozvoji Peterovi se Zuzanou určitě nechybí a další rozrůstání svého podnikání v žádném případě nevylučují. Nezbývá, než se těšit.

Směs koření na pulled pork.

BLOG

Načítám ...