Váš košík je prázdný
stazeny-soubor-1-.jpg
Blog

Nový kalendář: Když se řezničina potká se sportem

, 2 minuty čtení

Šéf marketingu Martin Kužniar nafotil v pořadí čtvrtý kalendář MASO-PROFITu. Všech dvanáct fotografií spojuje kombinace sportovní a řeznické tématiky. Kalendáře se rozdávají partnerům a jsou také k dispozici na všech našich pobočkách.

Čtvrtý kalendář spojuje sport s řeznickou a kuchařskou tématikou.

JAK PŘIŠEL NÁPAD ZAČÍT V MASO-PROFITU FOTIT KALENDÁŘE?
„Dřív jsme jako firma rozdávali kalendáře, které neměly nic společného s řeznickou a gastro tématikou, a to mi přišlo jako škoda. Tak jsem se zaměřil na to, aby naše kalendáře souvisely s naší činností. Z toho pak začaly vznikat originální vizuály.

TÉMA LETOŠNÍHO KALENDÁŘE JE SPORT. PROČ?
Tak určitě jsem chtěl, aby náš další kalendář spojovalo jedno téma. Dříve jsme fotili sérii fotek bez jednotného konceptu, tentokrát jsem to chtěl udělat jinak. Sportovní tématika mi přišla zajímavá, protože jsme mohli ke spolupráci oslovit profesionální sportovce a dozvědět se něco o jejich disciplínách. JAK PROBÍHALO FOCENÍ? Byla to pro mě nová zkušenost hlavně v tom, že bylo potřeba oslovit sportovce a domluvit lokace, na kterých jsme pak fotili. Mile mě překvapilo to, že mi na focení kývli všichni, které jsem oslovil, a to i olympionici.

KTERÁ FOTKA JE TVÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
Nejradši mám fotku s olympijskou lučištnicí Marií Horáčkovou. Tu focení očividně bavilo. Navíc nás potom nechala si zastřílet a ukázala nám, co všechno střelba z luku za několik desítek tisíc obnáší.

Olympijská lučištnice a mistryně ČR v lukostřelbě Marie Horáčková

CO DĚLÁ FOTKU DOBROU FOTKOU?
Nejdůležitější je určitě nápad. Pokud je zajímavý, realizace už potom stojí v podstatě jenom na kvalitní přípravě.

JAK MOC JE PODLE TEBE DŮLEŽITÉ, ABY FIRMA VYRÁBĚLA VLASTNÍ MARKETINGOVÉ MATERIÁLY?
Pro nás je to jeden z takový okrajových projektů, které ale pomáhají budovat značku a identitu firmy. Jsem rád, že si takovou věc u nás dokážeme vytvořit v profesionální kvalitě. Do příštích let bych tradici focení kalendářů chtěl rozhodně udržet a rozvíjet. Baví mě fotit věci s konceptem, takže se do budoucna určitě chystáme na nějaké další jednotné téma.

Focení předcházelo spoustu příprav.

BLOG

cover-mad.jpg
 

Z Youtube do vlastního řeznictví. Český kovboj žije americký sen

, 3 minuty čtení

Petr Smazal alias Mad BBQ podle svých slov není žádný masterchef, ale milovník jídla, který rád zkouší neotřelé nápady. Vaří zásadně pod širým nebem a nebojí se experimentovat. Videa, která si zamiloval nejeden milovník masa, už točí přes rok. A nedávno si dokonce otevřel vlastní masnu.

„Jídlo je moje vášeň. Jídlo spojuje. Je jedno jaký má člověk politický názor, vyznání, barvu pleti, ale u jídla jsou si vždycky všichni rovni. Můj cíl je tě tou vášní také nakazit!“ říká charismatický youtuber, který své fanoušky zásobuje pravidelnými dávkami videí plných energie i zajímavých receptů.

„Jídlo jsem měl rád odmalička. Proto jsem taky šel na obor kuchař/číšník. Ve finále to ale byl spíš jenom číšník. V kuchyni jsem hlavně loupal brambory, to mě moc nebavilo, proto jsem šel dělat něco jiného,“ říká Petr.

Věnoval se scénáristice, a díky tomu prošel všemi velkými českými televizemi. Už při svém působení v ČT prosazoval výrobu pořadu o českých potravinách. Tvorbě na Youtube se Petr věnoval už delší dobu, většinou to byly různé skeče. Sen o úspěšném kanále o vaření si ale začal plnit až zhruba před rokem.

Petr na naší řeznické prodejně v Hrdlořezech.

Videa, e-eshop a masna

„Uvědomil jsem si, že třeba při cestování řeším hlavně jídlo. Ochutnávám co se dá, baví mě to. Vlastně jezdím hlavně za žrádlem,“ směje se Petr. Proto už dál nebylo co řešit a začala soustavná práce.Točit kvalitní zábavná vide na Youtube totiž není tak jednoduchá záležitost, jak by si někdo mohl myslet. „Je to můj fulltime. Hodně si toho dělám víceméně sám, nemám žádný tým, takže třeba stříháním strávím spoustu času,“ vysvětluje.

„Baví mě kanál DJ BBQ. Už kdysi jsem si říkal, že bych chtěl dělat tenhle typ obsahu. Líbí se mi taky Sam the cooking guy,“ odpovídá na otázku kde se inspiruje. Oblibu si český „foodtuber“ získal nejen díky svému kuchařskému umění, ale také energickému a zapálenému vystupování.

U točení ale úplně nezůstalo, a brzo vzniknul i e-shop. Kromě klasického merche, jako jsou trička, tílka a čepice se na něm dokonce dají pořídit peletové grily a udírny. Součástí nabídky jsou také orginální BBQ a grilovací koření, která vznikala ve spolupráci s MASO-PROFITEm. Největším Petrovým projektem je ale prodejna, kterou youtuber otevřel v říjnu loňského roku. Madova masna v Doubravce u Plzně nabízí prémiové maso od českých lokálních chovatelů.

Vize do budoucna se ale pro Mada točí stále hlavně kolem videí na Youtube. „Kanál je priorita. Chci, aby můj obsah zůstal autentický. Nerad bych, aby se z toho stal vyloženě byznys a řešila se jenom masna. To se sice v pár posledních měsících trochu stalo, ale do budoucna to tak nebude,“ usmívá se Petr.

BLOG

Načítám ...