Váš košík je prázdný
stazeny-soubor-1-.jpg
Blog

Nový kalendář: Když se řezničina potká se sportem

, 2 minuty čtení

Šéf marketingu Martin Kužniar nafotil v pořadí čtvrtý kalendář MASO-PROFITu. Všech dvanáct fotografií spojuje kombinace sportovní a řeznické tématiky. Kalendáře se rozdávají partnerům a jsou také k dispozici na všech našich pobočkách.

Čtvrtý kalendář spojuje sport s řeznickou a kuchařskou tématikou.

JAK PŘIŠEL NÁPAD ZAČÍT V MASO-PROFITU FOTIT KALENDÁŘE?
„Dřív jsme jako firma rozdávali kalendáře, které neměly nic společného s řeznickou a gastro tématikou, a to mi přišlo jako škoda. Tak jsem se zaměřil na to, aby naše kalendáře souvisely s naší činností. Z toho pak začaly vznikat originální vizuály.

TÉMA LETOŠNÍHO KALENDÁŘE JE SPORT. PROČ?
Tak určitě jsem chtěl, aby náš další kalendář spojovalo jedno téma. Dříve jsme fotili sérii fotek bez jednotného konceptu, tentokrát jsem to chtěl udělat jinak. Sportovní tématika mi přišla zajímavá, protože jsme mohli ke spolupráci oslovit profesionální sportovce a dozvědět se něco o jejich disciplínách. JAK PROBÍHALO FOCENÍ? Byla to pro mě nová zkušenost hlavně v tom, že bylo potřeba oslovit sportovce a domluvit lokace, na kterých jsme pak fotili. Mile mě překvapilo to, že mi na focení kývli všichni, které jsem oslovil, a to i olympionici.

KTERÁ FOTKA JE TVÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
Nejradši mám fotku s olympijskou lučištnicí Marií Horáčkovou. Tu focení očividně bavilo. Navíc nás potom nechala si zastřílet a ukázala nám, co všechno střelba z luku za několik desítek tisíc obnáší.

Olympijská lučištnice a mistryně ČR v lukostřelbě Marie Horáčková

CO DĚLÁ FOTKU DOBROU FOTKOU?
Nejdůležitější je určitě nápad. Pokud je zajímavý, realizace už potom stojí v podstatě jenom na kvalitní přípravě.

JAK MOC JE PODLE TEBE DŮLEŽITÉ, ABY FIRMA VYRÁBĚLA VLASTNÍ MARKETINGOVÉ MATERIÁLY?
Pro nás je to jeden z takový okrajových projektů, které ale pomáhají budovat značku a identitu firmy. Jsem rád, že si takovou věc u nás dokážeme vytvořit v profesionální kvalitě. Do příštích let bych tradici focení kalendářů chtěl rozhodně udržet a rozvíjet. Baví mě fotit věci s konceptem, takže se do budoucna určitě chystáme na nějaké další jednotné téma.

Focení předcházelo spoustu příprav.

BLOG

cover-kol.jpg
 

Jitka Kolmanová: "Všechen sortiment jsem měla v sešitu"

, 3 minuty čtení

Už to bude 30 let co Jitka Kolmannová začala pracovat na první prodejně MASO-PROFITu v pražských Holešovicích. Úplně první zaměstnankyně do firmy přišla v lednu roku 1991 a je s ní spjata dodnes.

„Můj muž se znal s panem doktorem Kužniarem. Ten po něm vzkázal, že by chtěl, abych u něj prodávala. Manžel mi ale vzkaz nevyřídil, byl rád, že jsem doma s dětmi a chodím jenom uklízet,“ vypráví Jitka se smíchem o svých začátcích.

„Průmyslovka tehdy pořádala plesy. Naštěstí jsem na jednom z nich doktorka Kužniara potkala. Když se mě zeptal, proč u něj nechci pracovat, vůbec jsem nevěděla, o čem mluví,“ pokračuje.

Do práce nakonec nastoupila v zimě druhého roku po Sametové revoluci. „Na začátku jsme měli jen pár druhů zboží, produktový katalog byl můj sešit,“ usmívá se Jitka. „Lidí ale chodilo hodně hned od začátku, před prodejnou byly vyloženě davy lidí,“ dodává.

„Pracovala jsem tehdy i v sobotu. To bylo nevýhodné, protože syn zrovna šel do první třídy. Teď je mu 36 let,“ říká Jitka. Sama je nejstarší z pěti sourozenců, a pracovat tak začala brzy. Vyučila se prodavačkou potravinářského zboží. Hned nato nastoupila do masny, což byl její první kontakt s řeznictvím. 

Klid a trpělivost

„Byla jsem tehdy malá a hubená, tak mě překvapilo, že mě šoupli zrovna tam. Měla jsem ale mistrovou, která mě vyloženě honila. To mi zůstalo v krvi. Dodnes mám proto ráda, když jsou v prodejně lidi a něco se děje,“ vysvětluje Jitka.

Na práci ji baví hlavně rozmanitost sortimentu, který se navíc často mění. „Pořád jsem se musela učit a zjišťovat, to mě udrželo v kondici,“ říká Jitka. Na práci prodavačky považuje za nejdůležitější mít klidnou povahu a hodně trpělivosti. „A vlastně to platí nejen v zaměstnání, ale i v rodinném životě,“ doplňuje.

Za svůj největší pracovní úspěch považuje fakt, že s MASO-PROFITem zůstala tolik let. „Je to především zásluha vedení – jejich přístupu a jednání. Dané slovo se dodržuje a za celou dobu jsem nenašla nic, na co bych si mohla stěžovat,“ říká Jitka. Spolehlivě ji pak dojme, když za ní příjde zákazník, kterého zná už z doby začátků v Holešovicích.

Jak šel čas

Jitka se narodila v roce 1948 v Nuslích do početné rodiny. Už v dětství měla ráda špekáčky a tlačenku, což jemně předznamenalo její budoucí zaměstnání.

Roku 1971 přichází na svět prvorozený syn Jaroslav. Druhý syn Jiří se narodil roku 1979 a poslední Petr přišel v Orwellovském roce 1984.

Rok 1991 Jitku nenávratně spojuje s MASO-PROFITem. První prodavačka svého rozhodnutí nastoupit nelituje, což dokazuje to, že v lednu 2021 oslaví 30 let svého zdejšího působení. 

BLOG

Načítám ...