Váš košík je prázdný
stazeny-soubor-1-.jpg
Blog

Nový kalendář: Když se řezničina potká se sportem

, 2 minuty čtení

Šéf marketingu Martin Kužniar nafotil v pořadí čtvrtý kalendář MASO-PROFITu. Všech dvanáct fotografií spojuje kombinace sportovní a řeznické tématiky. Kalendáře se rozdávají partnerům a jsou také k dispozici na všech našich pobočkách.

Čtvrtý kalendář spojuje sport s řeznickou a kuchařskou tématikou.

JAK PŘIŠEL NÁPAD ZAČÍT V MASO-PROFITU FOTIT KALENDÁŘE?
„Dřív jsme jako firma rozdávali kalendáře, které neměly nic společného s řeznickou a gastro tématikou, a to mi přišlo jako škoda. Tak jsem se zaměřil na to, aby naše kalendáře souvisely s naší činností. Z toho pak začaly vznikat originální vizuály.

TÉMA LETOŠNÍHO KALENDÁŘE JE SPORT. PROČ?
Tak určitě jsem chtěl, aby náš další kalendář spojovalo jedno téma. Dříve jsme fotili sérii fotek bez jednotného konceptu, tentokrát jsem to chtěl udělat jinak. Sportovní tématika mi přišla zajímavá, protože jsme mohli ke spolupráci oslovit profesionální sportovce a dozvědět se něco o jejich disciplínách. JAK PROBÍHALO FOCENÍ? Byla to pro mě nová zkušenost hlavně v tom, že bylo potřeba oslovit sportovce a domluvit lokace, na kterých jsme pak fotili. Mile mě překvapilo to, že mi na focení kývli všichni, které jsem oslovil, a to i olympionici.

KTERÁ FOTKA JE TVÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?
Nejradši mám fotku s olympijskou lučištnicí Marií Horáčkovou. Tu focení očividně bavilo. Navíc nás potom nechala si zastřílet a ukázala nám, co všechno střelba z luku za několik desítek tisíc obnáší.

Olympijská lučištnice a mistryně ČR v lukostřelbě Marie Horáčková

CO DĚLÁ FOTKU DOBROU FOTKOU?
Nejdůležitější je určitě nápad. Pokud je zajímavý, realizace už potom stojí v podstatě jenom na kvalitní přípravě.

JAK MOC JE PODLE TEBE DŮLEŽITÉ, ABY FIRMA VYRÁBĚLA VLASTNÍ MARKETINGOVÉ MATERIÁLY?
Pro nás je to jeden z takový okrajových projektů, které ale pomáhají budovat značku a identitu firmy. Jsem rád, že si takovou věc u nás dokážeme vytvořit v profesionální kvalitě. Do příštích let bych tradici focení kalendářů chtěl rozhodně udržet a rozvíjet. Baví mě fotit věci s konceptem, takže se do budoucna určitě chystáme na nějaké další jednotné téma.

Focení předcházelo spoustu příprav.

BLOG

cover.jpg
 

Projekce řeznictví Baxant: I design dělá prodejnu

, 5 minut čtení

Řeznická prodejna na náměstí v Benátkách nad Jizerou se během jednoho měsíce proměnila k nepoznání. Podnik, který je vyhlášeným masným centrem celého města, už Benátčany neláká jenom prvotřídní nabídkou masa, ale i moderně řešeným prostorem a svěžím designem.

Řeznictví Baxant

„Podle mě je velice důležité, jak řeznictví vypadá. Chci, aby se v něm zákazníci cítili dobře,“ říká zakladatel Jan Baxant, který s MASO-PROFITem na různých projektech spolupracuje už od roku 2001.

„Zákazník nás oslovil na základě dřívější dlouhodobé spolupráce. Tahle konkrétní akce zabrala dohromady jeden měsíc,“ říká manažer MASO-PROFITU Pavel Tomandl, který měl projekt na starosti.

„Šlo o remodeling už existujícího prodejny. Při té příležitosti se dělaly stavební úpravy, které zvlášť řešila externí stavební firma,“ pokračuje Pavel.

V objektu bylo například potřeba vybourat nízké zídky v průčelí. Samotný vnitřní prostor se pak pyšní originálním designem za použití pro řeznictví nezvyklých barev. Kombinace zelené a červené podniku propůjčuje neotřelý a přitom příjemný vzhled.

Stylově laděný interiér

„Měl jsem svoji představu, kterou jsem dopředu nastínil, a kterou jsme společně konzultovali. Na to navazoval projekt a realizace. Spolupráce byla velmi korektní a profesionální,“ doplňuje pan Baxant.

Vzhled jakéhokoliv obchodu hraje v nákupním procesu důležitou roli, jinak tomu není ani u řeznictví. „Jak prostor vypadá a jak příjemně se v něm zákazník cítí přímo ovlivňuje tržby. Je super, když si to majitel uvědomuje a myslí na to,“ říká Tomandl.

Kromě remodelingu stávající prodejny se v benátském řeznictví ještě připravovala studie a dokumentace pro rozšíření tepelně opracované masné výroby, na které MASO-PROFIT spolupracoval s firmou Zeta Benátky.

Majitel řeznictví Jan Baxant

Tajemství řeznického úspěchu

„Řeznictví jsem chtěl mít vždycky. Že je tu volné místo jsem se dozvěděl v roce 2013 a hned jsem to vzal. Snažím se to dělat tak, abych měl kvalitní personál, co rád obsluhuje. Samozřejmě je taky důležité mít čerstvé zboží a dobře vypadající prodejnu,“ vysvětluje Jan Baxant, který nabízí široký sortiment vepřového, hovězího a drůbežího masa z českých chovů.

„Já nenávidím fronty, proto tu máme tři váhy a u pultu jsou vždycky čtyři prodavačky. Myslím, že příjemná obsluha, hezký prostor a čerstvé zboží zaručuje úspěch. Samozřejmě je taky potřeba být dobře umístěný v rámci města a mít zařízené parkování,“ doplňuje na závěr.

Řeznictví Baxant je v Benátkách vyhlášené

Co jsme dodávali

Na prodejně jsou chladicí pulty Criocabin EPOQUE, které mají vysoko umístěnou ložnou plochu na zboží a nízké sklo. Devítimetrová linie se skládá z chlazených rovných a jednoho rohového modulu a uzavírá ji vyhřívaný modul pro výdej sortimentu teplého bufetu s baličkou jídel s sebou.

Zápultí jsme přizpůsobili pro doplňkový prodej nápojů . Chlazené přístěnné vitríny jsou výborné na prezentaci sortimentu ve visu, jako jsou například větší kusy čerstvého a uzeného masa, salámy nebo šunky.

Nářezový stroj značky Graef

V sekci pro krájený sortiment jsou dva nářezové stroje Graef EURO 3000 profi a plně automatický Graef VA 802 na krájený sortiment.

V zázemí je špičkový konvektomat Rational SCC s originálním příslušenstvím Vario-smoker pro uzení přímo v prodejně, které skvěle navodí atmosféru. Dále jsme dodali nerezové regály, profi myčku nádobí Silanos a vakuovou baličku Henkelman.

Výbavu jsme doplnili sortimentem tácků, misek a stojánků na uzeniny. Zákazníkovi také připravujeme cenovky do pultů s logem firmy.

Zaujali jsme vás? Tady jsou naše služby v kostce

  • Návrh stavy, 3D modelace, vizualizace
  • Návrh prodejních prostor a zázemí
  • Kompletní dodávka vybavení a instalace
  • Zaškolení zaměstnanců
  • Záruční i pozáruční servis
  • Návrh a výroba POS materiálů

Zrealizovali jsme desítky prodejen po celé České republice. Rádi se s Vámi potkáme při práci na té Vaší. Pro rychlou poptávku vyplňte krátký formulář, nebo pište na email projekce@masoprofit.cz případně volejte na číslo 284 000 238.

BLOG

Načítám ...