Váš košík je prázdný
cover-foto-masna-kozi-1920x400px.jpg
Blog

Na slovíčko v Masně Kozí

, 4 minuty čtení

„Dejte si v masně poctivé jídlo, zatímco vám řezník zabalí to nejlepší z regionálního masa a lahůdek.“

Na rohu Kozí ulice, v srdci Prahy, stojí masna s teplou kuchyní a regionálními lahůdkami. O projektu, spolupráci s „MASO-PROFIT“ i české kuchyni jsme hovořili s její vedoucí, Janou Vláškovou.

Co Vás odlišuje od jiných masen, co zákazníci najdou jen u Vás?

Je to hlavně top špičkový servis pro zákazníka, od sortimentu až po komunikaci. Díky Maso-Profit jsme také zprovoznili bufet s nabídkou teplé české kuchyně za nízké ceny. Děláme pro zákazníky vše: profesionální catering, rodinné obědy domů, svačiny na výlety nebo třeba sepíšeme recept. Zákazník je u nás host!

Co Vás při práci inspiruje, máte nějaké vzory?

Inspiruje nás tradice české masny, kde se zákazník mohl zahřát porcí teplého vývaru, zatímco mu řezník uchystal jeho nákup. Nešlo by to ani bez lásky k řemeslu. A především nás inspirují zákazníci, pro které budujeme rodinné a čisté prostředí s domácím sortimentem od čerstvého vývaru po pečivo.

Čím vás česká kuchyně tolik oslovuje?

Je chuťově bohatá, výživná a pestrá. Trend zahraničních kuchyní jí škodí a nerozumí si s regionální produkcí, což je kvalita, kterou chceme nabízet my. Zkrátka poctivé jídlo z poctivých surovin. Náš Pejskar například zpracovává lahůdky z regionálních surovin podle českých tradičních receptů, starých až 130 let. To by přece byla škoda zapomenout!

Mimo kvality sortimentu jste zajímaví i propagací na sociálních sítích. Co vám tato strategie přinesla a má podle vás „maso“ na sociálních sítích budoucnost?

Sociální sítě jsou součástí životů našich zákazníků. Jsme jim tak blíž a oni to oceňují. Navíc se povědomí o naší masně dostává k novým zákazníkům, kteří by o nás možná jinak nevěděli. Maso, stejně jako kterýkoliv jiný produkt, který chce jít s dobou, má na sociálních sítích budoucnost. Který jiný bufet vám navíc obratem odpoví zdali “má ještě k výdeji dřšťkovou?”

K realizaci a vybavení kuchyně jste si přizvali Maso-profit. Jaká byla spolupráce a co pro vás společnost zajišťovala?

Naše dlouhodobá spolupráce s Maso.Profit nás utvrzuje o správné volbě. V Maso-Profit nám dokázali efektivně uspořádat kuchyň s konvektomatem, nerezovou soupravou a myčkou, přestože jde o stísněný prostor. Teď v ní ale zaměstnanci mohou pohotově operovat, aniž by si překáželi. Základem vybavení je konvektomat Rational 6x1/1 GN, holdomat 5x1/1 GN a vakuová stolní balička. V prodejně pak máme rohový chladicí pult. Vše je přesně dimenzováno podle potřeb našeho provozu. Oceňujeme rozhodně služby navíc, jako proškolení personálu v obsluze a funkcích dodávaných zařízení. To naši práci posunulo mílovými kroky vpřed.

Co považujete od svého založení za Váš největší úspěch?

Nejvíce si ceníme vztahů se zákazníky, a že jsme si získali jejich srdce v takovém počtu! Dále realizace kuchyně od Maso-Profit pro přípravu teplých jídel, která byla naším snem. Hrdí jsme určitě na řadu prvotřídních regionálních produktů naší vlastní řady „Masna“, kde si vyberete od paštik přes marmelády s přírodním složení až po mošty a cidery.

BLOG

cover-foto-1920x400px.jpg
 

Už nám bylo 30! Co všechno jsme se naučili?

, 4 minuty čtení

Jméno MASO-PROFIT mluví samo za sebe. Přinášíme našim zákazníkům profit prostřednictvím technologií a know-how, které prodáváme. Zaměřujeme se přitom na klientelu a provozy mnoha různých podob a zaměření. Prohlédněte si konkrétní příklady toho, co umíme a úspěšně děláme už více než tři desítky let.

1. Masná výroba

Poskytujeme masným výrobám všechno, co potřebují k práci. Spolupracujeme se špičkovými dodavateli, díky kterým můžeme našim zákazníkům nabídnout ty nejlepší produkty. Věnujeme se profesionálnímu navrhování jatečních provozů, bouráren a masných výroben.

2. Prodejny

Vybavujeme malé a střední maloobchodní prodejny. Dodáváme veškerá zařízení pro přípravu a uskladnění sortimentu v zázemí. Pečlivě si vybíráme Pečlivě si vybíráme naše dodavatele a soustředíme se především na robustnost a spolehlivost prodávaných zařízení.

3. Restaurace

Navrhujeme a vybavujeme kuchyně pro restaurace. Dokážeme poskytnout optimální kombinaci vybavení pro přípravu vlastního vaření a skladovacích prostor. Šetříme tím zákazníkům čas během vaření, náklady na personál a také investici do zařízení.

4. Fastfood

Staráme se také o rychlá občerstvení. Díky našemu širokému sortimentu dokážeme do provozu dodat nejen velká zařízení, ale i veškerý drobný inventář a potřeby nutné pro každodenní chod.

5. Foodtruck

Umíme vybavit také stále oblíbenější foodtrucky. Za všechny můžeme jmenovat brněnský projekt se slovenskými majitel Būcheck, který si rychle získal srdce strávníků nejen z Brna a stal se celorepublikově proslaveným fenoménem.

Od prodeje přes instalaci až po podporu

Všem našim zákazníkům jsou k dispozici služby servisu a technologická podpora. Díky ní jsme schopní vás s dodaným zařízením zaučit i vám pomoci s optimalizací samotného postupu výroby. O projektování provozů od A po Z se stará projekční tým – na to, jak konkrétně tato služba vypadá se můžete podívat ve článku Moderní prodejna na klíč: Uzenářství u Dolejších na Vinohradech.

Kromě vybavování provozů různých druhů a velikostí se zabýváme e-shopovým prodejem sortimentu pro řezníky a kuchaře. Nabízíme profesionální produkty od sanitačních potřeb až po konvektomaty. Součástí naší nabídky jsou také například výrobky pro domácí masnou výrobu, jako jsou štěpky na uzení a grilování nebo střeva a další obalové materiály.

A kde budeme za dalších třicet let? 

„Klíčové jsou pro nás vztahy s partnery,
kteří nás motivují k dalšímu rozšiřování
zázemí a zkvalitňování našich služeb.
Aktuálně dáváme dohromady největší
servisní středisko pro řezníky a gastro
v Česku, které chceme i nadále rozvíjet,“
říká ředitel Ing. Petr Kužniar.

„Oproti začátkům v devadesátých letech,
kdy zažívaly boom supermarkety jsou
trendem dneška malá kvalitní řeznictví.
Chceme pro ně být kvalitním
partnerem,“ říká obchodní ředitel
MVDr. Pavel Kužniar.

„Pevně věřím, že naše firma
si i za 30 let zachová svou lidskou tvář
a příjemné pracovní prostředí, lidé se
u nás budou cítit dobře a i nadále budeme
zajímavým zaměstnavatelem, stabilní
a solidní firmou,“ říká ekonomická ředitelka
Ing. Pavlína Dluhošová.

BLOG

Načítám ...