Váš košík je prázdný
cover-foto-masna-kozi-1920x400px.jpg
Blog

Na slovíčko v Masně Kozí

, 4 minuty čtení

„Dejte si v masně poctivé jídlo, zatímco vám řezník zabalí to nejlepší z regionálního masa a lahůdek.“

Na rohu Kozí ulice, v srdci Prahy, stojí masna s teplou kuchyní a regionálními lahůdkami. O projektu, spolupráci s „MASO-PROFIT“ i české kuchyni jsme hovořili s její vedoucí, Janou Vláškovou.

Co Vás odlišuje od jiných masen, co zákazníci najdou jen u Vás?

Je to hlavně top špičkový servis pro zákazníka, od sortimentu až po komunikaci. Díky Maso-Profit jsme také zprovoznili bufet s nabídkou teplé české kuchyně za nízké ceny. Děláme pro zákazníky vše: profesionální catering, rodinné obědy domů, svačiny na výlety nebo třeba sepíšeme recept. Zákazník je u nás host!

Co Vás při práci inspiruje, máte nějaké vzory?

Inspiruje nás tradice české masny, kde se zákazník mohl zahřát porcí teplého vývaru, zatímco mu řezník uchystal jeho nákup. Nešlo by to ani bez lásky k řemeslu. A především nás inspirují zákazníci, pro které budujeme rodinné a čisté prostředí s domácím sortimentem od čerstvého vývaru po pečivo.

Čím vás česká kuchyně tolik oslovuje?

Je chuťově bohatá, výživná a pestrá. Trend zahraničních kuchyní jí škodí a nerozumí si s regionální produkcí, což je kvalita, kterou chceme nabízet my. Zkrátka poctivé jídlo z poctivých surovin. Náš Pejskar například zpracovává lahůdky z regionálních surovin podle českých tradičních receptů, starých až 130 let. To by přece byla škoda zapomenout!

Mimo kvality sortimentu jste zajímaví i propagací na sociálních sítích. Co vám tato strategie přinesla a má podle vás „maso“ na sociálních sítích budoucnost?

Sociální sítě jsou součástí životů našich zákazníků. Jsme jim tak blíž a oni to oceňují. Navíc se povědomí o naší masně dostává k novým zákazníkům, kteří by o nás možná jinak nevěděli. Maso, stejně jako kterýkoliv jiný produkt, který chce jít s dobou, má na sociálních sítích budoucnost. Který jiný bufet vám navíc obratem odpoví zdali “má ještě k výdeji dřšťkovou?”

K realizaci a vybavení kuchyně jste si přizvali Maso-profit. Jaká byla spolupráce a co pro vás společnost zajišťovala?

Naše dlouhodobá spolupráce s Maso.Profit nás utvrzuje o správné volbě. V Maso-Profit nám dokázali efektivně uspořádat kuchyň s konvektomatem, nerezovou soupravou a myčkou, přestože jde o stísněný prostor. Teď v ní ale zaměstnanci mohou pohotově operovat, aniž by si překáželi. Základem vybavení je konvektomat Rational 6x1/1 GN, holdomat 5x1/1 GN a vakuová stolní balička. V prodejně pak máme rohový chladicí pult. Vše je přesně dimenzováno podle potřeb našeho provozu. Oceňujeme rozhodně služby navíc, jako proškolení personálu v obsluze a funkcích dodávaných zařízení. To naši práci posunulo mílovými kroky vpřed.

Co považujete od svého založení za Váš největší úspěch?

Nejvíce si ceníme vztahů se zákazníky, a že jsme si získali jejich srdce v takovém počtu! Dále realizace kuchyně od Maso-Profit pro přípravu teplých jídel, která byla naším snem. Hrdí jsme určitě na řadu prvotřídních regionálních produktů naší vlastní řady „Masna“, kde si vyberete od paštik přes marmelády s přírodním složení až po mošty a cidery.

BLOG

kavr2.jpg
 

Amici na Bořislavce: Jak se projektuje bistro na klíč

, 5 minut čtení

Budování nové provozovny sítě bister Amici na pražské Bořislavce zabralo včetně příprav 6 měsíců. Polovina tohoto času připadla na stavební práce. Projektování a koordinování stavby bistra o velikosti 120 metrů čtverečních se ujal projekční tým MASO-PROFITu.

Nové bistro sítě Amici v Praze

„Sedmiletá spolupráce s MASO-PROFITEM původně začala dodáváním potřeb a technologie brněnskou pobočkou a byla téměř bezproblémová. Proto jsme se rozhodli využit služby jejich projekčního oddělení,“ říká jednatel Amici Michal Benda.

Nové bistro rostoucí sítě vzniklo při obchodním centru Bořislavka v Praze. Celý projekt se uskutečnil pod taktovkou Ing. Michala Nečase v rámci týmu, který zodpovídal za vypracování projektu. Dokumentaci potom převzala Ing. Veronika Hlavatá, která koordinovala stavbu.

Provozovna je zařízená v typickém designu Amici

Výzvy a řešení

„Byl to poměrně atypický prostor, co se týče tvaru,“ říká Ing. Hlavatá „Hygiena vyžadovala kompletní zázemí pro zákazníky, které jsme museli zhotovit sami, což bylo dáno tím, že ten prostor není v pasáži, ale kousek stranou. Podobné provozy přímo v pasáži Bořislavka mohou využívat společné toalety obchodního centra,“ pokračuje koordinátorka stavby.

„Součástí zázemí provozu jsou tak například i toalety pro invalidy a denní místnost. To ten prostor dost osekalo, a s tím jsme se museli vypořádat. Další požadavek hygieny byla například sprcha na termoboxy,“ dodává Hlavatá.

Komunikace s úřady je na takových projektech zásadním úkolem projekčního týmu. Díky rychlému a proaktivnímu jednání se MASO-PROFITu podařilo všechny požadavky promptně vyřešit a nezdržovat tak realizaci provozu.

Úzká spolupráce byla nutná také s Obchodním centrem Bořislavka, které mělo v plánu kolaudovat více jednotek současně, a proto zadalo pevný termín dokončení. Další výzvou byl covid a zhoršená dostupnost materiálu a pracovníků. Všechny překážky se ale podařilo překonat a projekt úspěšně dokončit.

Zázemí prodejny

Průběh spolupráce

„Byl to složitý projekt, o to víc si ceníme skvělé spolupráce. Prostor byl netypický a skloubit časový press s tím, že jsme byli v době covidu, kdy odpadávali řemeslníci, kteří mají i bez toho přes míru práce, byl náročný úkol,“ říká jeden ze dvou investorů a majitelů pobočky Libor Svoboda.

„Myslím si, že to celkově byl jeden z nejrychlejších projektů Amici, a bylo to díky lidem z MASO-PROFITu, kteří ten stres zvládli skvěle,“ pokračuje Svoboda. „Bořislavka měla podmínky, které se musely dodržovat. Byly tam specifické požadavky na profese, například na sprinklery, které nedovolovaly použít alternativy,“ dodává.

Nájemní smlouva se podepsala v červnu 2021 a veškeré práce skončily k 12. prosinci. Samotné stavební úpravy trvaly 3 měsíce a podílelo se na nich 10 dodavatelských firem, které koordinoval projekční tým.

Při vytváření designu prodejny se bral ohled na jednotné požadavky Amici. Máme daný svůj vizuál, který využíváme napříč všemi provozovnami – je to laťování, viditelné vedení elektroinstalace, barové stoly se židlemi a kombinace dřeva a tmavých dekorů,“ popisuje Michal Benda.

„Tento ustálený design se vyvíjel časem. Aby se u nás zákazník cítil dobře, zapojili jsme do něj i zeleň a právě to laťování. Využíváme barevnou kombinaci oranžové a černé. Design je pro nás vedle produktu klíčová věc,“ doplňuje.

Stavba i celý projekt se dá hodnotit jako poměrně náročný. „Ta stavba byla technicky složitá vzhledem k tomu, že jde o bistro a ne třeba o restauraci. Inženýrka Hlavatá a celý tým MASO-PROFITu tuto výzvu zvládli výborně,“ hodnotí nakonec Michal Benda.

Amici se soustředí na vlastní receptury

Pizza a burgery na vzestupu

Česká food delivery síť Amici v sobě spojuje kvality rychlého občerstvení a klasické restaurace. Zaměřuje se na pizzu a burgery podle vlastních receptur a prioritizuje kvalitní suroviny. Novou provozovnu na Bořislavce obsluhuje 5 zaměstnanců. Je v ní instalovaná chladicí jednotka s nižší energetickou náročností, protože budova aspiruje na certifikaci v oblasti energeticky šetrných budov.

Projekční služby od A po Z

Návrh gastro provozů je komplexní služba, ke které je potřeba mnoho znalostí napříč různými obory. Zajistíme váš projekt od první myšlenky až po realizaci. Naším cílem je šetření vašich nákladů a zvýšení zisků. Projekční tým MASO-PROFITu obsáhne kompletní spektrum činností, které jsou pro fungující bistro, restauraci a další nezbytné. Obraťte se na nás a dokončete svůj vysněný projekt včas a kvalitně.

Pro navázání spolupráce napište nebo volejte na 284 000 238.

BLOG

Načítám ...