Váš košík je prázdný
cover-foto-masna-kozi-1920x400px.jpg
Blog

Na slovíčko v Masně Kozí

, 4 minuty čtení

„Dejte si v masně poctivé jídlo, zatímco vám řezník zabalí to nejlepší z regionálního masa a lahůdek.“

Na rohu Kozí ulice, v srdci Prahy, stojí masna s teplou kuchyní a regionálními lahůdkami. O projektu, spolupráci s „MASO-PROFIT“ i české kuchyni jsme hovořili s její vedoucí, Janou Vláškovou.

Co Vás odlišuje od jiných masen, co zákazníci najdou jen u Vás?

Je to hlavně top špičkový servis pro zákazníka, od sortimentu až po komunikaci. Díky Maso-Profit jsme také zprovoznili bufet s nabídkou teplé české kuchyně za nízké ceny. Děláme pro zákazníky vše: profesionální catering, rodinné obědy domů, svačiny na výlety nebo třeba sepíšeme recept. Zákazník je u nás host!

Co Vás při práci inspiruje, máte nějaké vzory?

Inspiruje nás tradice české masny, kde se zákazník mohl zahřát porcí teplého vývaru, zatímco mu řezník uchystal jeho nákup. Nešlo by to ani bez lásky k řemeslu. A především nás inspirují zákazníci, pro které budujeme rodinné a čisté prostředí s domácím sortimentem od čerstvého vývaru po pečivo.

Čím vás česká kuchyně tolik oslovuje?

Je chuťově bohatá, výživná a pestrá. Trend zahraničních kuchyní jí škodí a nerozumí si s regionální produkcí, což je kvalita, kterou chceme nabízet my. Zkrátka poctivé jídlo z poctivých surovin. Náš Pejskar například zpracovává lahůdky z regionálních surovin podle českých tradičních receptů, starých až 130 let. To by přece byla škoda zapomenout!

Mimo kvality sortimentu jste zajímaví i propagací na sociálních sítích. Co vám tato strategie přinesla a má podle vás „maso“ na sociálních sítích budoucnost?

Sociální sítě jsou součástí životů našich zákazníků. Jsme jim tak blíž a oni to oceňují. Navíc se povědomí o naší masně dostává k novým zákazníkům, kteří by o nás možná jinak nevěděli. Maso, stejně jako kterýkoliv jiný produkt, který chce jít s dobou, má na sociálních sítích budoucnost. Který jiný bufet vám navíc obratem odpoví zdali “má ještě k výdeji dřšťkovou?”

K realizaci a vybavení kuchyně jste si přizvali Maso-profit. Jaká byla spolupráce a co pro vás společnost zajišťovala?

Naše dlouhodobá spolupráce s Maso.Profit nás utvrzuje o správné volbě. V Maso-Profit nám dokázali efektivně uspořádat kuchyň s konvektomatem, nerezovou soupravou a myčkou, přestože jde o stísněný prostor. Teď v ní ale zaměstnanci mohou pohotově operovat, aniž by si překáželi. Základem vybavení je konvektomat Rational 6x1/1 GN, holdomat 5x1/1 GN a vakuová stolní balička. V prodejně pak máme rohový chladicí pult. Vše je přesně dimenzováno podle potřeb našeho provozu. Oceňujeme rozhodně služby navíc, jako proškolení personálu v obsluze a funkcích dodávaných zařízení. To naši práci posunulo mílovými kroky vpřed.

Co považujete od svého založení za Váš největší úspěch?

Nejvíce si ceníme vztahů se zákazníky, a že jsme si získali jejich srdce v takovém počtu! Dále realizace kuchyně od Maso-Profit pro přípravu teplých jídel, která byla naším snem. Hrdí jsme určitě na řadu prvotřídních regionálních produktů naší vlastní řady „Masna“, kde si vyberete od paštik přes marmelády s přírodním složení až po mošty a cidery.

BLOG

cover-r.jpg
 

Royal Jerky: Maso místo brambůrků

, 3 minuty čtení

Parkujeme auto na nenápadném chodovském parkovišti a rozhlížíme se kolem. Po chvilce hledání nacházíme dveře s nápisem Royal Jerky a zvoníme. Osazenstvo pražské výrobny sušeného masa nás vítá se širokým úsměvem na tváři. Jdeme se podívat, jak se dělá jedno z nejznámějších jerky v Česku.

Sušené maso je čím dál tím oblíbenější.

Jerky je druh sušeného masa původem z Ameriky. Tato masná pochoutka si ale našla cestu do takřka všech zemí světa díky své skladnosti, trvanlivosti a hlavně chuti. „Je to zdravá potravina, která slouží jako výborný zdroj bílkovin. Přišlo nám to jako skvělý produkt,“ vysvětlují na úvod Martin Barták a Jakub Havlák svou motivaci pro založení Royal Jerky.

Malá dynamická společnost své produkty chápe jako zdravou a výživnou alternativu k různým nutričně nehodnotným pochutinám, jako jsou například brambůrky. I proto jsou všechny druhy jejích mas vyrobené bez konzervantů a barviv.

Sušené maso je nutričně výhodný snack.

K výrobě se tu zpracovává kvalitní maso z českých chovů, které následně putuje do marinovačky. Firma klade důraz také na kvalitu koření. Pak přichází na řadu sušení, které probíhá v několika intervalech a dochází při něm k přebírání a kontrole masa. To se nakonec ručně krájí a balí spolu s absorbérem kyslíku do finálních produktů.

Royal Jerky jich nabízí celou řadu. Patří mezi ně ty s příchutěmi jako Teryiaki, Honey Mustard nebo Barbecue. Nápady na příchutě vznikají interně s vlastním specialistou. Do budoucna má firma v plánu jít cestou neobvyklých chutí, nedávno uvedla na trh příchutě Jamaica a Mexiko. Rozhodující ale vždy bude oblíbenost u zákazníků.

Mladá firma se do detailu věnuje i designu svých produktů. „Je to jedna z věcí, na kterou dbáme, a kterou se odlišujeme,“ říká pan Barták. Nápady na vzhled obalů taktéž vznikají uvnitř společnosti, své si k tomu může říct každý zaměstnanec.

Výrobna Royal jerky.

V procesu výroby jerky hraje klíčovou roli technologie. „Kvalitní vybavení šetří práci, a je proto velice důležité. S MASO-PROFITem máme skvělé zkušenosti, jejich technologové nám dokázali vždycky dobře poradit,“ komentuje pan Havlák spolupráci na vybavování svého provozu.

Loučíme se s náručí plnou kvalitního sušeného masa, o kterém už teď víme, že ho můžeme bez obav přikusovat místo jiných pochutin, a dokonce tím uděláme i něco pro své zdraví. Nezbývá proto než doufat, že se Royal Jerky a dalším podobným výrobcům bude v budoucnu dařit co nejlépe.

Důležitou roli hraje i design výrobků.

BLOG

Načítám ...