Váš košík je prázdný
cover-foto-masna-kozi-1920x400px.jpg
Blog

Na slovíčko v Masně Kozí

, 4 minuty čtení

„Dejte si v masně poctivé jídlo, zatímco vám řezník zabalí to nejlepší z regionálního masa a lahůdek.“

Na rohu Kozí ulice, v srdci Prahy, stojí masna s teplou kuchyní a regionálními lahůdkami. O projektu, spolupráci s „MASO-PROFIT“ i české kuchyni jsme hovořili s její vedoucí, Janou Vláškovou.

Co Vás odlišuje od jiných masen, co zákazníci najdou jen u Vás?

Je to hlavně top špičkový servis pro zákazníka, od sortimentu až po komunikaci. Díky Maso-Profit jsme také zprovoznili bufet s nabídkou teplé české kuchyně za nízké ceny. Děláme pro zákazníky vše: profesionální catering, rodinné obědy domů, svačiny na výlety nebo třeba sepíšeme recept. Zákazník je u nás host!

Co Vás při práci inspiruje, máte nějaké vzory?

Inspiruje nás tradice české masny, kde se zákazník mohl zahřát porcí teplého vývaru, zatímco mu řezník uchystal jeho nákup. Nešlo by to ani bez lásky k řemeslu. A především nás inspirují zákazníci, pro které budujeme rodinné a čisté prostředí s domácím sortimentem od čerstvého vývaru po pečivo.

Čím vás česká kuchyně tolik oslovuje?

Je chuťově bohatá, výživná a pestrá. Trend zahraničních kuchyní jí škodí a nerozumí si s regionální produkcí, což je kvalita, kterou chceme nabízet my. Zkrátka poctivé jídlo z poctivých surovin. Náš Pejskar například zpracovává lahůdky z regionálních surovin podle českých tradičních receptů, starých až 130 let. To by přece byla škoda zapomenout!

Mimo kvality sortimentu jste zajímaví i propagací na sociálních sítích. Co vám tato strategie přinesla a má podle vás „maso“ na sociálních sítích budoucnost?

Sociální sítě jsou součástí životů našich zákazníků. Jsme jim tak blíž a oni to oceňují. Navíc se povědomí o naší masně dostává k novým zákazníkům, kteří by o nás možná jinak nevěděli. Maso, stejně jako kterýkoliv jiný produkt, který chce jít s dobou, má na sociálních sítích budoucnost. Který jiný bufet vám navíc obratem odpoví zdali “má ještě k výdeji dřšťkovou?”

K realizaci a vybavení kuchyně jste si přizvali Maso-profit. Jaká byla spolupráce a co pro vás společnost zajišťovala?

Naše dlouhodobá spolupráce s Maso.Profit nás utvrzuje o správné volbě. V Maso-Profit nám dokázali efektivně uspořádat kuchyň s konvektomatem, nerezovou soupravou a myčkou, přestože jde o stísněný prostor. Teď v ní ale zaměstnanci mohou pohotově operovat, aniž by si překáželi. Základem vybavení je konvektomat Rational 6x1/1 GN, holdomat 5x1/1 GN a vakuová stolní balička. V prodejně pak máme rohový chladicí pult. Vše je přesně dimenzováno podle potřeb našeho provozu. Oceňujeme rozhodně služby navíc, jako proškolení personálu v obsluze a funkcích dodávaných zařízení. To naši práci posunulo mílovými kroky vpřed.

Co považujete od svého založení za Váš největší úspěch?

Nejvíce si ceníme vztahů se zákazníky, a že jsme si získali jejich srdce v takovém počtu! Dále realizace kuchyně od Maso-Profit pro přípravu teplých jídel, která byla naším snem. Hrdí jsme určitě na řadu prvotřídních regionálních produktů naší vlastní řady „Masna“, kde si vyberete od paštik přes marmelády s přírodním složení až po mošty a cidery.

BLOG

cover-foto-konzervy-1920x400px.jpg
 

Nejlepší pršuty jsou v Litoměřicích!

, 3 minuty čtení

Klasická řeznická prodejna se proměnila ve stylový specializovaný obchod s pršuty. Stalo se tak mimo jiné zásahem projekčního oddělení MASO-PROFITU, které pomohlo s koncepcí prodejny a následným designem interiéru.

Prostor před rekonstrukcí

Rodinný podnik PRŠUTÉRIE® Chovanečků v Litoměřicích je zaměřený na výrobu pršutů a fermentovaných výrobků. Při výrobě pršutů se očištěná svalovina se nakládá do soli a koření a následně se suší. To může trvat několik měsíců, ale někdy i let. Receptury jednotlivých výrobců se liší, a tím pádem i chutě jejich výrobků. PRŠUTÉRIE® Chovaneček nabízí produkty z různých druhů mas, od hovězích a vepřových přes zvěřinové až po jehněčí.

„Poptávka na remodeling řeznické prodejny nám na stole přistála už v roce 2016. Nakonec jsme realizovali až v roce 2021,“ říká projektový manažer MASO-PROFITu Pavel Tomandl. Jednalo se původně o řemeslné řeznictví v retro stylu, které se mělo proměnit na moderní prodejnu s nabídkou pršutů.

Těžiště projektu spočívalo v návrhu podoby prodejny včetně rozmístění vitrín a ambientního osvětlení. „Pršuty jsou totiž produkt, u kterého na světle při prezentaci dost záleží,“ vysvětluje Tomandl. „Součástí naší práce bylo vytváření renderů a hmotové vizualizace,“ dodává.

Původní stav

Žádný projekt se neobejde bez výzev

Samotná realizace probíhala za ztížených podmínek, šlo především o zhoršenou dostupnost materiálů. „Museli jsme improvizovat. Základní myšlenka zůstala stejná, ale invertovali jsme například barvy obkladů a podlahy. Oproti původnímu plánu jsme podlahu udělali tmavou a obklady světlé. Design doplňuje betonová stěrka na zdi,“ říká Pavel Tomandl.

Součástí akce byly i de facto hrubé stavební úpravy, na kterých pracoval další externí dodavatel. Prodejna se totiž nachází v zástavbě historického centra Litoměřic. „To s sebou samozřejmě neslo řadu problémů, především co se týče bourání a přizpůsobování prostoru pro přístěnné vitríny,“ popisuje Tomandl.

Prostor po rekonstrukci

„Největší výzva byla neprobourat stěny z kamene a mazaniny, které byly občas vyplněné i slámou,“ doplňuje. V průběhu přestavby bylo nutné se operativně domlouvat s památkáři, tuto agendu si vzal na starost sám majitel obchodu Vlastimil Chovaneček.

Faktická práce na prodejně tak zabrala celkem čtyři týdny a dopadla úspěšně. „S realizací jsme velmi spokojeni. Všechny drobné problémy se podařilo včas a k naší spokojenosti vyřešit,“ zhodnotil akci na závěr pan Chovaneček.

PRŠUTÉRIE® Chovanečků v Litoměřicích

Projektování, ale nejen prodejen

Návrh a vybavení prodejních i výrobních prostor je specializovaná disciplína, ve které je třeba skloubit znalosti z různých oborů. Díky rozvržení prostoru zkušenými projektanty může váš provoz efektivně ušetřit snížením prostojů ve výrobě a vydávání. Poptejte nás pro váš projekt, a my s vámi budeme od prvotní myšlenky až po úspěšnou realizaci.

BLOG

Načítám ...