Váš košík je prázdný
cover-foto-masna-kozi-1920x400px.jpg
Blog

Na slovíčko v Masně Kozí

, 4 minuty čtení

„Dejte si v masně poctivé jídlo, zatímco vám řezník zabalí to nejlepší z regionálního masa a lahůdek.“

Na rohu Kozí ulice, v srdci Prahy, stojí masna s teplou kuchyní a regionálními lahůdkami. O projektu, spolupráci s „MASO-PROFIT“ i české kuchyni jsme hovořili s její vedoucí, Janou Vláškovou.

Co Vás odlišuje od jiných masen, co zákazníci najdou jen u Vás?

Je to hlavně top špičkový servis pro zákazníka, od sortimentu až po komunikaci. Díky Maso-Profit jsme také zprovoznili bufet s nabídkou teplé české kuchyně za nízké ceny. Děláme pro zákazníky vše: profesionální catering, rodinné obědy domů, svačiny na výlety nebo třeba sepíšeme recept. Zákazník je u nás host!

Co Vás při práci inspiruje, máte nějaké vzory?

Inspiruje nás tradice české masny, kde se zákazník mohl zahřát porcí teplého vývaru, zatímco mu řezník uchystal jeho nákup. Nešlo by to ani bez lásky k řemeslu. A především nás inspirují zákazníci, pro které budujeme rodinné a čisté prostředí s domácím sortimentem od čerstvého vývaru po pečivo.

Čím vás česká kuchyně tolik oslovuje?

Je chuťově bohatá, výživná a pestrá. Trend zahraničních kuchyní jí škodí a nerozumí si s regionální produkcí, což je kvalita, kterou chceme nabízet my. Zkrátka poctivé jídlo z poctivých surovin. Náš Pejskar například zpracovává lahůdky z regionálních surovin podle českých tradičních receptů, starých až 130 let. To by přece byla škoda zapomenout!

Mimo kvality sortimentu jste zajímaví i propagací na sociálních sítích. Co vám tato strategie přinesla a má podle vás „maso“ na sociálních sítích budoucnost?

Sociální sítě jsou součástí životů našich zákazníků. Jsme jim tak blíž a oni to oceňují. Navíc se povědomí o naší masně dostává k novým zákazníkům, kteří by o nás možná jinak nevěděli. Maso, stejně jako kterýkoliv jiný produkt, který chce jít s dobou, má na sociálních sítích budoucnost. Který jiný bufet vám navíc obratem odpoví zdali “má ještě k výdeji dřšťkovou?”

K realizaci a vybavení kuchyně jste si přizvali Maso-profit. Jaká byla spolupráce a co pro vás společnost zajišťovala?

Naše dlouhodobá spolupráce s Maso.Profit nás utvrzuje o správné volbě. V Maso-Profit nám dokázali efektivně uspořádat kuchyň s konvektomatem, nerezovou soupravou a myčkou, přestože jde o stísněný prostor. Teď v ní ale zaměstnanci mohou pohotově operovat, aniž by si překáželi. Základem vybavení je konvektomat Rational 6x1/1 GN, holdomat 5x1/1 GN a vakuová stolní balička. V prodejně pak máme rohový chladicí pult. Vše je přesně dimenzováno podle potřeb našeho provozu. Oceňujeme rozhodně služby navíc, jako proškolení personálu v obsluze a funkcích dodávaných zařízení. To naši práci posunulo mílovými kroky vpřed.

Co považujete od svého založení za Váš největší úspěch?

Nejvíce si ceníme vztahů se zákazníky, a že jsme si získali jejich srdce v takovém počtu! Dále realizace kuchyně od Maso-Profit pro přípravu teplých jídel, která byla naším snem. Hrdí jsme určitě na řadu prvotřídních regionálních produktů naší vlastní řady „Masna“, kde si vyberete od paštik přes marmelády s přírodním složení až po mošty a cidery.

BLOG

cover-1.jpg
 

Recept na úspěšný foodtruck? „Vaříme, na co máme chuť,“ říká Būcheck

, 3 minuty čtení

Původně bylo v plánu bistro. Kvůli nedostatku financí z toho nakonec vyšel food truck. Díky nezměrnému nadšení a tvrdé práci se z něj zanedlouho stal pravděpodobně nejznámější a nejvyhlášenější food truck v Česku. Seznamte se Būcheckem – brněnským fenoménem se slovenskými vlastníky.

Jeden obrázek řekne víc než tisíc slov.

Značku Bucheck tvoří Peter spolu se svou ženou Zuzanou. Jejich nabídku netvoří jen kvalitní hovězí a vepřové maso, ale také sladké koláče. Ani jeden z nich není původně z oboru, tím se ale odradit nenechali.

Slovenské duo tak muselo začínat skutečně od nuly. “Začiatky boli ťažké. Nie sme z oboru, takže sme všetky skúsenosti získavali za pochodu. Nemali sme zamestnancov ani žiadny pracovný plán,“ říká Zuzana.

Počáteční nesnáze se ale podařilo rychle zvládnout, a to i díky dobře nastavené filozofii podnikání. Najdôležitejšie sú pre nás určite suroviny. Väčšina našich receptov vzniká tak, že sa dostaneme ku krásnej, kvalitnej surovine a chceme ju u nás spracovať. Preto si aj čo sa dodávateľov týka, dôsledne vyberáme,“ vysvětluje slovenský pár svůj přístup.

Suroviny pro Būcheck nejsou jen základním stavebním kamenem pokrmů, ale také inspirací. Další zdroj inspirace je až mile jednoduchý – jsou to vlastní chuťové preference. „Často varíme to, na čo máme sami chuť. Inšpiráciou sú potraviny počas roka, to ako sa menia ročnými obdobiami, cestovanie, ale kľudne aj staré recepty našich prarodičov,“ říkají mladí majitelé.

Maso a sladké – dokonalá kombinace.

Zákazníci jako kamarádi

Kudy vede nejrychlejší a nejpřímější cesta ke kvalitní propagaci foodtrucku? „Jediným spôsobom akým náš biznis propagujeme je cez sociálne siete. Od začiatku sme si na nich dávali veľmi záležať, venovali sa im a trávime na nich naozaj veľa času,“ prozrazuje Zuzana svůj recept na kvalitní marketing.

Další velkou devizou podniku je silná orientace na prozákaznický přístup. „Z mnohých našich zákazníkov sa stali naši kamaráti. Snažíme sa, aby u nás bol každý spokojný. A ak nie je, alebo sa niečo pokazí, ihneď reagujeme a máme snahu túto chybu napraviť,“ doplňuje.

Būcheck ale nezůstává jen u vaření a pečení. Nově totiž nabízejí originální směs koření se kterou dvojice připravuje zákaznicky oblíbenou pochutinu – pulled pork. Obal výrobku jistě ocení každý znalec.

A co plány do budoucna? Do těch trochu hází vidle Covid, nicméně chuť po dalším rozvoji Peterovi se Zuzanou určitě nechybí a další rozrůstání svého podnikání v žádném případě nevylučují. Nezbývá, než se těšit.

Směs koření na pulled pork.

BLOG

Načítám ...