Váš košík je prázdný
cover-foto-korona-1920x400px.jpg
Blog

Restaurace v krizi?

, 2 minuty čtení

Koronavirová krize dopadá na všechny firmy. Pro menší část z nich znamená zvýšení příjmů, pro ostatní naopak jejich propad. Mezi podnikání, která se na současnou situaci musí adaptovat nejvíce, patří také restaurace.

Hotel City v Ostravě, který jsme vybavovali.

Zdá se, že klíčovým faktorem je internet. Majitelé restaurací se v době karantény snaží zaujmout nové zákazníky a prohloubit komunikaci s těmi stávajícími. Dělají to například prostřednictvím sociálních sítí.

Kreativitě se meze nekladou, a tak vznikají speciální „koronavirová“ menu. Nabídky se rozšiřují o „superpotraviny“, které by měly posilovat imunitní systém a podobně. Zavádějí se také různé druhy slev. 

Rozvoz na vzestupu

Zásadní službou, která se rozšiřuje každým dnem, je rozvoz jídel. Restaurace musí provoz svých kuchyních uzpůsobit tak, aby mohly efektivně dovážet čerstvá jídla přímo do domovů svých strávníků. Žádaným zbožím se proto stávají například termoboxy, které převážené pokrmy udrží čerstvé. Šikovným pomocníkem je i balička na misky T190 s elektronickou regulací teploty, která umožňuje balení misek s pokrmy.

Alternativou k rozvozu je omezený přímý prodej z okének. Skvělý způsob, jak zjistit co zákazníci upřednostňují, jsou již zmiňované sociální sítě typu Facebook nebo Instagram. Ukazuje se, že strávníci rádi podpoří restaurace ve svém okolí

Balička na misky T190 se v době krize stává neocenitelným pomocníkem.

Optimismus a vynalézavost

Existují i další způsoby, kterými o sobě restaurace dávají vědět. Kuchaři kupříkladu natáčí tutoriály, ve kterých vysvětlují přípravu pokrmů. Podobná videa zaplňují prostor internetu a zvyšují tak povědomí o jednotlivých podnicích.

Nejlepší obranou je ale humor. Tuto známou pravdu si v dnešních dnech vzali k srdci i provozovatelé restaurací, a to nejen u nás. Vznikají tak burgery ve tvaru koronaviru nebo sušenky, které vypadají jako smajlíky s rouškou. Mnoho dalších podniků se zase zapojilo do bezplatného vaření pro zdravotnický personál a jiných dobrovolnických aktivit. Optimistický přístup k současnosti i budoucnosti je zkrátka v této době ještě důležitější než kdy dřív.

BLOG

cover-foto-1920x400px.jpg
 

Už nám bylo 30! Co všechno jsme se naučili?

, 4 minuty čtení

Jméno MASO-PROFIT mluví samo za sebe. Přinášíme našim zákazníkům profit prostřednictvím technologií a know-how, které prodáváme. Zaměřujeme se přitom na klientelu a provozy mnoha různých podob a zaměření. Prohlédněte si konkrétní příklady toho, co umíme a úspěšně děláme už více než tři desítky let.

1. Masná výroba

Poskytujeme masným výrobám všechno, co potřebují k práci. Spolupracujeme se špičkovými dodavateli, díky kterým můžeme našim zákazníkům nabídnout ty nejlepší produkty. Věnujeme se profesionálnímu navrhování jatečních provozů, bouráren a masných výroben.

2. Prodejny

Vybavujeme malé a střední maloobchodní prodejny. Dodáváme veškerá zařízení pro přípravu a uskladnění sortimentu v zázemí. Pečlivě si vybíráme Pečlivě si vybíráme naše dodavatele a soustředíme se především na robustnost a spolehlivost prodávaných zařízení.

3. Restaurace

Navrhujeme a vybavujeme kuchyně pro restaurace. Dokážeme poskytnout optimální kombinaci vybavení pro přípravu vlastního vaření a skladovacích prostor. Šetříme tím zákazníkům čas během vaření, náklady na personál a také investici do zařízení.

4. Fastfood

Staráme se také o rychlá občerstvení. Díky našemu širokému sortimentu dokážeme do provozu dodat nejen velká zařízení, ale i veškerý drobný inventář a potřeby nutné pro každodenní chod.

5. Foodtruck

Umíme vybavit také stále oblíbenější foodtrucky. Za všechny můžeme jmenovat brněnský projekt se slovenskými majitel Būcheck, který si rychle získal srdce strávníků nejen z Brna a stal se celorepublikově proslaveným fenoménem.

Od prodeje přes instalaci až po podporu

Všem našim zákazníkům jsou k dispozici služby servisu a technologická podpora. Díky ní jsme schopní vás s dodaným zařízením zaučit i vám pomoci s optimalizací samotného postupu výroby. O projektování provozů od A po Z se stará projekční tým – na to, jak konkrétně tato služba vypadá se můžete podívat ve článku Moderní prodejna na klíč: Uzenářství u Dolejších na Vinohradech.

Kromě vybavování provozů různých druhů a velikostí se zabýváme e-shopovým prodejem sortimentu pro řezníky a kuchaře. Nabízíme profesionální produkty od sanitačních potřeb až po konvektomaty. Součástí naší nabídky jsou také například výrobky pro domácí masnou výrobu, jako jsou štěpky na uzení a grilování nebo střeva a další obalové materiály.

A kde budeme za dalších třicet let? 

„Klíčové jsou pro nás vztahy s partnery,
kteří nás motivují k dalšímu rozšiřování
zázemí a zkvalitňování našich služeb.
Aktuálně dáváme dohromady největší
servisní středisko pro řezníky a gastro
v Česku, které chceme i nadále rozvíjet,“
říká ředitel Ing. Petr Kužniar.

„Oproti začátkům v devadesátých letech,
kdy zažívaly boom supermarkety jsou
trendem dneška malá kvalitní řeznictví.
Chceme pro ně být kvalitním
partnerem,“ říká obchodní ředitel
MVDr. Pavel Kužniar.

„Pevně věřím, že naše firma
si i za 30 let zachová svou lidskou tvář
a příjemné pracovní prostředí, lidé se
u nás budou cítit dobře a i nadále budeme
zajímavým zaměstnavatelem, stabilní
a solidní firmou,“ říká ekonomická ředitelka
Ing. Pavlína Dluhošová.

BLOG

Načítám ...