Váš košík je prázdný
cover-foto-korona-1920x400px.jpg
Blog

Restaurace v krizi?

, 2 minuty čtení

Koronavirová krize dopadá na všechny firmy. Pro menší část z nich znamená zvýšení příjmů, pro ostatní naopak jejich propad. Mezi podnikání, která se na současnou situaci musí adaptovat nejvíce, patří také restaurace.

Hotel City v Ostravě, který jsme vybavovali.

Zdá se, že klíčovým faktorem je internet. Majitelé restaurací se v době karantény snaží zaujmout nové zákazníky a prohloubit komunikaci s těmi stávajícími. Dělají to například prostřednictvím sociálních sítí.

Kreativitě se meze nekladou, a tak vznikají speciální „koronavirová“ menu. Nabídky se rozšiřují o „superpotraviny“, které by měly posilovat imunitní systém a podobně. Zavádějí se také různé druhy slev. 

Rozvoz na vzestupu

Zásadní službou, která se rozšiřuje každým dnem, je rozvoz jídel. Restaurace musí provoz svých kuchyních uzpůsobit tak, aby mohly efektivně dovážet čerstvá jídla přímo do domovů svých strávníků. Žádaným zbožím se proto stávají například termoboxy, které převážené pokrmy udrží čerstvé. Šikovným pomocníkem je i balička na misky T190 s elektronickou regulací teploty, která umožňuje balení misek s pokrmy.

Alternativou k rozvozu je omezený přímý prodej z okének. Skvělý způsob, jak zjistit co zákazníci upřednostňují, jsou již zmiňované sociální sítě typu Facebook nebo Instagram. Ukazuje se, že strávníci rádi podpoří restaurace ve svém okolí

Balička na misky T190 se v době krize stává neocenitelným pomocníkem.

Optimismus a vynalézavost

Existují i další způsoby, kterými o sobě restaurace dávají vědět. Kuchaři kupříkladu natáčí tutoriály, ve kterých vysvětlují přípravu pokrmů. Podobná videa zaplňují prostor internetu a zvyšují tak povědomí o jednotlivých podnicích.

Nejlepší obranou je ale humor. Tuto známou pravdu si v dnešních dnech vzali k srdci i provozovatelé restaurací, a to nejen u nás. Vznikají tak burgery ve tvaru koronaviru nebo sušenky, které vypadají jako smajlíky s rouškou. Mnoho dalších podniků se zase zapojilo do bezplatného vaření pro zdravotnický personál a jiných dobrovolnických aktivit. Optimistický přístup k současnosti i budoucnosti je zkrátka v této době ještě důležitější než kdy dřív.

BLOG

k.jpg
 

VIDEO: Petr Čtvrtníček a Mistr Málek u nás vyráběli klobásy

, 1 minuta čtení

V našem MEAT-LABu se během zimních měsíců odehrálo pět studentských dní. Na posledním z nich si mladí řezníci vyzkoušeli výrobu společně s ambasadorem MASO-PROFITu Petrem čtvrtníčkem a youtuberem Mistrem Málkem

Na pátý studentský den v hrdlořezské centrále přijel youtubová hvězda Mistr Málek a jeho parta učňů ze Střední školy obchodu, řemesel a služeb v Ústí nad Labem. Ve svém kalmuku dorazil také nový ambasador značky MASO-PROFIT Petr Čtvrtníček alias Čeňek Strnad, který si s učni střihl výrobu klobás. Následoval maratón přednášek o hygieně, baličkách, projektování provozů a také o kávě od baristy Michala Křižky.

Dříve nás navštívili řezníci a uzenáři z Nového Bydžova, Vodňan, Frýdlantu a Brna. Tímto moc děkujeme školám, které se zúčastnily a jejich žákům, kteří nám opakovaně udělali velkou radost svým přístupem. Díky vám víme, že má české řeznické řemeslo budoucnost!

Exkurze na naší centrálu

BLOG

Načítám ...